کد خبر: 379698
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۴ ۱۲:۱۷:۰۳
| |

در خطبه‌های نماز جمعه تهران مطرح شد؛

ابوترابی‌فرد: پیروزی جامعه اسلامی مرهون صبر جمعی است

محمدحسن ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه با استقامت فردی پیروزی برای جامعه به دست نمی‌آید، گفت: پیروزی جامعه اسلامی مرهون صبر جمعی است. خانواده‌ای از سعادت بهره‌مند است که افراد آن خانواده صبار و شکور باشد.

ابوترابی‌فرد: پیروزی جامعه اسلامی مرهون صبر جمعی است
کد خبر: 379698
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۴ ۱۲:۱۷:۰۳

اعتمادآنلاین| ‌ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران ظهر امروز در خطبه نخست نماز جمعه این هفته تهران گفت: ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور به یاد ماندنی خویش در میعادگاه نماز جمعه پیوند استوار و مستحکم خویش را با رهبر انقلاب اسلامی و آرمان‌های بزرگ امام و شهدا را فریاد زدند.

وی ادامه داد: مردم با دل‌هایی لبریز از شوق و نشاط، دو یوم‌الله اقتدارآفرین را خلق کرده و با دیدگانی اشک‌بار از سقوط هواپیما اوکراینی و افرادی که در کرمان به ملکوت اعلی پرواز کردند، آنها را تشییع کردند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه رهبر انقلاب در نماز جمعه فراموش‌نشدنی هفته قبل، ملت بزرگ ایران و ملت‌های قهرمان و مقاوم جهان اسلام را با دو خصیصه صبار و شکور یاد کردند، اظهار داشت: اشاره به این حقیقت که پیروزی‌ها، موفقیت‌ها و یوم‌الله‌ها دستاورد دو گوهر گرانبهاست؛ دستاورد ایمان، دانش و عقلانیت و دستاورد صبر با شکوه و عزت‌آفرین در کنار آرمان‌ها و ارزش‌ها.

با استقامت فردی پیروزی برای جامعه به دست نمی‌آید

ابوترابی‌فرد با بیان اینکه همه ما باید اهل صبر باشیم و در راه استقامت کنیم، تصریح کرد: تجربه گران‌سنگ ملت ایران در پرتو ایمان و صبر است، خانواده شهدا و جانبازان در مصائب سخت صبر کرده و ایستادگی کردند، در این روزها توفیق داشتم خدمت برخی از خانواده‌هایی که فرزندان‌ و بستگان نزدیکشان در این حادثه هوایی به شهادت رسیدند، برسم.

وی افزود: من دنیایی از صبر را در آنها دیدم، آنها در طول چهار دهه درس استقامت و صبر را دیدند اما با استقامت فردی پیروزی برای جامعه به دست نمی‌آید، پیروزی جامعه اسلامی مرهون صبر جمعی است، خانواده‌ای از سعادت بهره‌مند است که افراد آن خانواده صبار و شکور باشد، آن خانواده قطعا به موفقیت می‌رسد. جامعه‌ای قدرتمند، عزیز، سرافراز و سربلند است که صبار و شکور باشد.

خبر در حال تکمیل است

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها