کد خبر: 380280
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۶ ۱۵:۴۱:۰۸
| |

سیدمحسن محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

حضور برخی مدیران در مراسم‌های انقلاب ضعیف شده است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در ایام الله دهه فجر رسانه‌ها اخبار جمعیت 6 میلیونی شهرستان‌های استان تهران را پوشش فراوانی بدهند.

حضور برخی مدیران در مراسم‌های انقلاب ضعیف شده است
کد خبر: 380280
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۶ ۱۵:۴۱:۰۸

اعتمادآنلاین| سیدمحسن محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، در جلسه جمع بندی برنامه‌های کارگروه های بزرگداشت ایام الله چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد، با تشکر از مسئولان حرم امام خمینی(ره) که همیشه در مراسم‌های انقلاب، یاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوده اند ، بیان کرد: تمام مدیران نظام جمهوری اسلامی باید نسبت به امام ادای احترام کنند و از رهنمودها و فرمایشات امام(ره) برای همیشه بهره‌ بگیرند.

وی ادامه داد: 12 بهمن روز مهمی است که تمام اقشار جامعه و تمام مسئولان باید در این مراسم حضور پیدا کنند ؛ متاسفانه حضور برخی مدیران در مراسم‌ها ضعیف شده است ، بالاخره مدیران باید در مراسم‌های انقلاب خودشان و همراهانشان حضور پیدا کنند ؛ ما نسبت به امام راحل مسئولیت داریم و از تمام مسئولان درخواست می‌کنم که ان‌شاءالله در مراسم‌های ایام الله دهه فجر حضور قوی تری داشته باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: باید در تبلیغات دهه فجر از طرح های جدیدتر و متنوع تری استفاده شود.

محمودی افزود: من از مدیران استان و حتی مدیران کشور درخواست می‌کنم که از شهرستان‌های استان تهران حمایت های ویژه داشته باشند و از سازمان صداوسیما درخواست دارم که به این شهرستان‌های استان تهران که از نظر شبکه استانی صدا و سیما محروم هستند، نگاه ویژه تری کنند ؛ در دهه فجر سازمان صداوسیما و رسانه ها اخبار جمعیت 6 میلیونی شهرستان‌های استان تهران را پوشش فراوانی بدهند.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران گفت: امیدوارم که بتوانیم دین خودمان را نسبت به امام و شهدا ادا کنیم و مشمول دعای امام و شهدا قرار بگیریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها