کد خبر: 380333
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۷ ۰۸:۵۹:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

خروج هواپیما از باند فرودگاه در ماهشهر/ مسافران در سلامت کامل هستند/ جعفرزاده: ابعاد موضوع بررسی خواهد شد/ زرگر: استقرار تیم‌های اورژانس در محل حادثه هواپیمای تهران-ماهشهر

پرواز برگشت تهران_ماهشهر شرکت هواپیمایی کاسپین در فرودگاه بندرماهشهر از باند خارج شد.

خروج هواپیما از باند فرودگاه در ماهشهر/ مسافران در سلامت کامل هستند/ جعفرزاده: ابعاد موضوع بررسی خواهد شد/ زرگر: استقرار تیم‌های اورژانس در محل حادثه هواپیمای تهران-ماهشهر
کد خبر: 380333
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۷ ۰۸:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| امیری نسب، مدیر روابط عمومی فرمانداری ماهشهر، گفت: هواپیمای شماره 6936 که ساعت 6:35 صبح امروز از تهران به مقصد بندرماهشهر پرواز کرد در زمان فرود به دلیل نقص فنی از باند فرودگاه ماهشهر خارج شد.

او ادامه داد: تیم های کارشناسی برای بررسی علت این حادثه به محل اعزام شدند.

امیری نسب گفت: مسافران این هواپیما در سلامت کامل به سر می برند و همگی به فرودگاه بندر ماهشهر منتقل شدند.

ابراهیم آریا زنگنه، معاون فرماندار بندر ماهشهر، گفت: هواپیمای شرکت کاسپین از باند منحرف شده و در جاده ماهشهر سربندر قرار گرفت.

او افزود: بال این هواپیما شکسته شده است.

جعفرزاده: هیچ‌ یک از مسافران پرواز کاسپین آسیب ندیده‌اند/ ابعاد موضوع بررسی خواهد شد

رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری نیز درباره این حادثه گفت: هیچ‌ یک از مسافران پرواز کاسپین آسیب ندیده اند و همگی در سلامت از هواپیما خارج و به سالن ترانزیت فرودگاه منتقل شده اند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پرواز شماره 6936 شرکت هواپیمایی کاسپین که صبح امروز از باند فرودگاه ماهشهر خارج شده، 135 مسافر داشته است که خوشبختانه هیچ یک از مسافران کاسپین آسیب ندیده اند و همگی در سلامت از هواپیما خارج و به سالن ترانزیت فرودگاه منتقل شده اند.

وی اظهار داشت: هواپیمای بوئینگ MD شرکت هواپیمایی کاسپین از مبدا تهران در ساعت 7:50 صبح امروز پس از فرود در باند فرودگاه ماهشهر از باند خارج شد که علت آن در دست بررسی است.

جعفرزاده افزود: بلافاصله تیم کارشناسی سازمان هواپیمایی کشوری به همراه گروه فنی شرکت هواپیمایی کاسپین برای بررسی علت خروج هواپیما از باند به ماهشهر اعزام شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خلبان پرواز، پیش از فرود در باند فرودگاه ماهشهر، گزارشی از نقص احتمالی به برج مراقبت اعلام کرده یا خیر، گفت: در حال حاضر امکان اظهار نظر در این زمینه وجود ندارد و با توجه به اعزام تیم کارشناسی سازمان هواپیمایی کشور و تیم فنی کاسپین، ابعاد موضوع بررسی و نتیجه به اطلاع مردم خواهد رسید.

زرگر: استقرار تیم‌های اورژانس در محل حادثه هواپیمای تهران-ماهشهر

محمدامین زرگر، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: حادثه خروج هواپیمای تهران- ماهشهر از باند مصدومی بر جای نگذاشته است.

محمدامین زرگر، با اشاره به حادثه خروج هواپیما از باند در ماهشهر اظهار کرد: پس از شنیدن این حادثه سریعا از همکاران‌مان در ماهشهر استعلام کردیم. گزارش‌های اولیه مبنی بر سقوط هواپیما که خوشبختانه در بررسی‌ها مشخص شد که هواپیما هنگام نشستن از باند خارج شده است.

وی افزود: سریعا دو تیم ارزیاب به منطقه اعزام شد و در حال حاضر مسافران به سلامت از هواپیما تخلیه شده‌اند و سوخت هواپیما نیز تخلیه شده است.

زرگر گفت: سه دستگاه آمبولانس در منطقه مستقر شده است و از نظر امنیتی نیز همکاران در فرمانداری و نیروی انتظامی اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: این حادثه خوشبختانه مصدوم خاصی نداشته است، با این وجود نیروها در منطقه مستقر هستند. به تمامی بیمارستان‌های منطقه ماهشهر نیز آماده‌باش اعلام شده است.

وی گفت: فعلا مراجعه خاصی به مراکز درمانی انجام نشده است. با این وجود از آنجا که منطقه‌ای که در آن حادثه اتفاق افتاده، جاده ترانزیتی است، ممکن است مسیرهای فرعی تشکیل شود که به همین دلیل اعلام کرده‌ایم همکاران ما در اورژانس در آماده‌باش بوده و آمادگی لازم را داشته باشند.

هواپیمای شرکت کاسپین 135 مسافر داشته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها