کد خبر: 380919
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۰ ۰۹:۴۹:۵۹
| |

بی توجی رییس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به تعلیق/ ناراحتی اعضای هیات اجرایی از رفتار آیان

رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری پنج روز بعد از تعلیق با فدراسیون های ملی نامه نگاری رسمی کرد که این مسئله باعث ناراحتی برخی از اعضای هیات اجرایی شده است.

بی توجی رییس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به تعلیق/ ناراحتی اعضای هیات اجرایی از رفتار آیان
کد خبر: 380919
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۰ ۰۹:۴۹:۵۹

اعتمادآنلاین| تاماش آیان پنج روز پس از اینکه از سوی هیات اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری تعلیق شد، به صورت کتبی با فدراسیون‌های عضو برای حضور در مسابقات جوانان جهان مکاتبه کرد.

همین مسئله باعث ناراحتی برخی از اعضای هیات اجرایی شده است و ممکن است آنها بخواهند تعلیق آیان را از 90 روز به به تعلیق نامحدود تبدیل کنند.

ماکسیم آگاپیتوف که عضو هیات اجرایی و رییس فدراسیون روسیه است در این مورد گفت: من معتقدم این تصمیم او ناپسندیده بود و آیان آنچه خودش در ذهن دارد را اجرایی می کند نه آنچه تصمیم هیات اجرایی بوده است. چراکه اکنون اورسلا پاپاندرئا رییس موقت فدراسیون جهانی است. از این رو تعدادی از اعضای هیات اجرایی در حال تصمیم گیری برای تعلیق نامحدود او هستند.

پاپاندرئا رییس موقت فدراسیون جهانی نیز این اقدام تاماش آیان را بی ضرر می داند اما معتقد است نقش خودش باید شفاف سازی شود.

او گفت: من با نظر آگاپیتوف موافق هستم و بیاد شفاف سازی شود چه کسی در 90 روز آینده مسئول است.

اورسلا در واکنش به این صحبت آیان مبنی براین که در امور اجرایی به هیات اجرایی مشورت خواهد داد، تاکید کرد: من به آیان برای مشورت کردن با هیات اجرایی احتیاجی ندارم و خودم می توانم با هیات اجرایی مشورت کنم.

نامه تاماش آیان به فدراسیون ملی

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها