کد خبر: 381168
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۱ ۱۰:۳۳:۳۸
| |

رئیس اتحادیه پوشاک تهران مطرح کرد:

رفع نیاز بازار پوشاک از طریق تولیدات داخلی

رئیس اتحادیه پوشاک تهران با بیان اینکه نظارت و بازرسی‌های اتحادیه تا پایان ایام نوروز سال آینده ادامه خواهد داشت، گفت: با توجه به رشد کمی و کیفی تولیدات داخلی نسبت به سال گذشته، رفع نیاز بازار ایران از طریق تولیدات داخلی انجام خواهد شد.

رفع نیاز بازار پوشاک از طریق تولیدات داخلی
کد خبر: 381168
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۱ ۱۰:۳۳:۳۸

اعتمادآنلاین| ابولقاسم شیرازی اظهار کرد: همچون سالهای گذشته اتحادیه از نیمه اول اسفندماه به مدت یک ماه جشنواره فروش فوق العاده را با مشارکت بیش از 2500 واحد صنفی در شهر تهران اجرایی خواهد کرد.

رئیس اتحادیه پوشاک تهران با تاکید بر اینکه میزان تولید پوشاک داخلی کشور از بعد کمی و کیفی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: بازار در ایام افزایش تقاضای پایان سال با کمبود مواجه نخواهد بود و نیاز بازار شب عید پوشاک به طور حتم از طریق تولیدات با کیفیت و متنوع ایرانی پوشش داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: از ابتدای دی‌ماه نظارتهای پیشگیرانه اصناف و اتحادیه تشدید شد و در اسفندماه نظارتهای کنترلی بر مولفه‌های قیمت و کیفیت بیش از گذشته افزایش می‌یابد.

شیرازی با اشاره به اینکه نظارت های اصناف در راستای حفظ حقوق و رضایتمندی مشتریان است، گفت: بازرسی و نظارتهای اتحادیه که به درخواست مراجع نظارتی همچون نیروی انتظامی پلیس در ماه های گذشته آغاز شده، همچنان ادامه دارد و این نظارت ها در ایام منتهی به ایام عید نوروز تشدید خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها