کد خبر: 381881
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۴ ۱۱:۲۶:۲۳
| |

سرپرست فدراسیون فوتبال:

اولویت فدراسیون تیم ملی فوتسال است

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: اولویت فعلی فدراسیون ایجاد شرایط مناسب برای تیم ملی فوتسال است چرا که رقابت‌های قهرمانی آسیا در ترکمنستان اهمیت زیادی برایمان دارد.

اولویت فدراسیون تیم ملی فوتسال است
کد خبر: 381881
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۴ ۱۱:۲۶:۲۳

اعتمادآنلاین| ‌ رقابت‌های فوتسال قهرمانی سال 2020 آسیا روزهای 7 تا 18 اسفند در ترکمنستان برگزار می‌شود و تیم ملی ایران در گروه D با کره‌جنوبی، عربستان و تایلند هم‌گروه است.

سرپرست فدراسیون فوتبال در نشست مشترک با اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: اولویت فعلی فدراسیون، تیم ملی فوتسال است. این رقابت‌ها اهمیت زیادی دارد و همه از شرایط مسابقات و نزدیک شدن رقابت تیم‌ها در قاره آسیا آگاه هستیم.

«حیدر بهاروند» ادامه داد: باید آرامش تیم به طور کامل حفظ شود که این وظیفه کادر فنی است. فدراسیون هم حمایت‌ همه جانبه‌ای خواهد داشت و در بخشی از برنامه حمایتی که داریم، پرداخت برخی معوقات مالی و پاداش تیم را انجام دادیم و در تلاش هستیم که تا پیش از اعزام تیم، باقی مطالبات هم پرداخت شود.

«محمد ناظم‌الشریعه» سرمربی تیم ملی فوتسال نیز گفت: همه تمرکز بازیکنان روی تمرینات است چرا که هدف بزرگی داریم و آن هم کسب افتخار دیگری‌ برای فوتسال ایران است. همدلی و حمایت بیشتری در این راه نیاز داریم که با توجه شما و صحبت‌هایی که در این نشست صورت گرفته، این موارد هم دور از دسترس نخواهد بود.

در پایان نیز «ابراهیم شکوری» سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال تاکید کرد که فدراسیون از هیچگونه حمایتی دریغ نخواهد کرد و همه بخش‌های فدراسیون تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی فوتسال به کار خواهند گرفت.

در این نشست مشترک اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال و «عبدالکاظم طالقانی» عضو هیات رییسه فدراسیون نیز حضور داشتند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها