کد خبر: 381906
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۴ ۱۲:۳۴:۰۰
| |

سیمون مارتیروسیان:

ایران همیشه در وزنه برداری صاحب سبک بوده

سایت فدراسیون وزنه‌برداری نوشت: رکورددار و قهرمان ارمنستانی وزنه‌برداری گفت: قبل از این و همیشه در مورد ایران نظرم مثبت بوده و با ارمنستان، دو کشور دوست و بردار در تمام زمینه‌ها هستند.

ایران همیشه در وزنه برداری صاحب سبک بوده
کد خبر: 381906
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۴ ۱۲:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سیمون مارتیروسیان درخصوص حضور در پنجمین دوره جام بین‌المللی فجر گفت: این رقابت‌ها یکی از مراحل گزینشی المپیک است و غیر از اینجا یک مسابقه دیگر خواهم داشت. بدین ترتیب، شش مسابقه‌ برای کسب امتیاز و ورودی بازی‌های المپیک 2020 توکیو برایم تکمیل می‌شود. هدف بعدی هم گرفتن جایزه دلاری این پیکارها بود.

قهرمان سال 2019 جهان که برای نخستین‌بار است به ایران آمده، گفت: در این چند روز شاهد مهمان‌نوازی هموطنان شما بودم. ایرانی‌ها مردمان بسیار خوبی هستند. ایران کشور بسیار قدرتمندی است و با قدرت از داشته‌ها و سنت‌هایش دفاع می کند. قبل از این و همیشه در مورد ایران نظرم مثبت بوده و با ارمنستان، دو کشور دوست و بردار در تمام زمینه‌ها بوده اند.

مارتیروسیان درخصوص وزنه‌برداری ایران گفت: ایرانی‌ها از سال‌های دور در دنیا صاحب سبک بودند و همیشه ورزشکاران خوبی را در مسابقات داشتند.

او در مورد الگوی ورزشی هم گفت: یوری وارتانیان الگوی من در وزنه‌برداری است (وی در اواخر دهه 1970 و اوایل دهه 1980 میلادی قهرمان اروپا، جهان و بازی‌های المپیک شد).

رکورددار دسته 109 کیلوگرم وزنه‌‌برداری جهان درخصوص هدفش گفت: بی‌شک هدفم کسب مدال طلای بازی‌های المپیک است. تمام وقت و برنامه‌ام رو برای این گذاشتم تا به هدفم برسم.

قهرمان وزنه‌برداری جهان در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات فجرکاپ بسیار خوب برنامه‌ریزی شده و برای من افتخار بزرگی است که به ایران آمدم.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها