کد خبر: 381963
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۴ ۱۵:۱۵:۰۴
| |

ناصر اصلانی، معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر خبر داد:

کشف بیش از 700 تن مواد مخدر در سال جاری

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: ایران به عنوان یک کشور قدرتمند در بحث مبارزه با مواد مخدر در سطح جهان مطرح است.

کشف بیش از 700 تن مواد مخدر در سال جاری
کد خبر: 381963
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۴ ۱۵:۱۵:۰۴

اعتمادآنلاین| ناصر اصلانی، معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر، در حاشیه مراسم تجدید میثاق مسئولان، مشاوران، مدیران کل و کارکنان ستاد مبارزه با مواد مخدر با آرمان‌های امام (ره) گفت: امام راحل با اقدام بزرگی که انجام داد حیات دوباره‌ای به ملت ایران داد.


وی افزود: ایران به عنوان یک کشور ارزشمند و قدرتمند به خصوص در بحث مبارزه با مواد مخدر در سطح جهان مطرح است و از ابتدای سال جاری نیز بیش از 716 تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شده است.


معاون دبیرکل ستاد بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا و اهداف بلند امام عزیزمان با تمام قدرت در مقابل بر هم زنندگان امنیت و سلامت کشور ایستاده‌ایم.


اصلانی گفت: ترویج مواد مخدر در میان جوانان، از سیاست‌های اصلی استکبار جهانی است که با معتاد کردن جوانان کشور و ناکارآمدی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، راهی برای نفوذ خود بیابند اما باید بدانند که در این راستا محکم ایستاده‌ایم و از کشور دفاع می‌کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها