کد خبر: 382208
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۴ ۱۳:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از درگیری تازه ام‌باپه و توماس توخل گزارش می‌دهد:

چالش جدید ام‌باپه و پی‌اس‌جی/ مهاجم فرانسوی می‌خواهد پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند

در بازی مقابل مون‌پلیه، ام‌باپه نه تنها ناراضی که به وضوح از تعویض شدن خشمگین بود. او در حالی که از زمین خارج می‌شد سعی کرد با بی‌تفاوتی از کنار توماس توخل عبور کند. توخل سعی کرد با او صحبت کند، اما ام‌باپه توجهی نکرد. پس از بحثی کوتاه او به سوی نیمکت رفت و آن شانه‌ای را که توخل لمس کرده بود تکاند.

چالش جدید ام‌باپه و پی‌اس‌جی/ مهاجم فرانسوی می‌خواهد پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند
کد خبر: 382208
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۴ ۱۳:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| منیژه موذن- 15 دقیقه مانده به پایان بازی تیم پاری‌سن‌ژرمن پنج بر صفر از تیم مون‌پلیه جلو بود در حالی که مون‌پلیه از دقیقه 17 با 10 نفر بازی می‌کرد. کیلیان ام‌باپه یکی از گل‌های پی‌اس‌جی را به ثمر رسانده بود و توماس توخل تصمیم گرفته بود با توجه به فشردگی‌ بازی‌ها او را تعویض کند. این نهمین بازی پی‌‌اس‌جی در طول چهار هفته بود و مربی می‌خواست در آستانه بازی با بورسیا دورتموند بازیکنان کلیدی تیمش استراحت کنند، اما ام‌باپه از این تصمیم ناراضی بود.

ام‌باپه نه تنها ناراضی که به وضوح از تعویض شدن خشمگین بود. او در حالی که از زمین خارج می‌شد سعی کرد با بی‌تفاوتی از کنار توماس توخل عبور کند. توخل سعی کرد با او صحبت کند، اما ام‌باپه توجهی نکرد. پس از بحثی کوتاه او به سمت نیمکت رفت و آن شانه‌ای را که توخل لمس کرده بود تکاند (بیشتر بخوانیم) .

ام‌باپه خشمگین و مغرور

پس از پایان بازی، ام‌باپه همچنان عصبانی بود و به درخواست هواداران برای گرفتن سلفی توجهی نمی‌کرد. رفتاری که توأم با بی‌احترامی بود.

توماس توخل در نشست خبری پس از بازی در مورد این حادثه گفت: «اتفاق خوبی نبود چون حاشیه درست می‌کند و تمرکز بازیکنان را از بین می‌برد. من عصبانی نیستم بلکه ناراحتم.»

آنخل دی‌ماریا هم در حمایت از سرمربی گفت: «برخی بازیکنان جوان روی نیمکت هستند که می‌خواهند خودشان را ثابت کنند. او باید این را درک کند.»

این نخستین بار نیست که ام‌باپه چنین رفتاری از خود نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد غرور او روزبه‌روز بیشتر می‌شود و تحملش کمتر. ماه دسامبر هم در بازی مقابل مون‌پلیه اتفاق مشابهی رخ داد. او پس از تعویض سعی کرد وجود توخل را نادیده بگیرد.

کشمکش ام‌باپه با توخل ممکن است به ترک او از پی‌اس‌جی بینجامد

وقتی در پایان فصل قبل ام‌باپه به عنوان بهترین بازیکن لیگ یک فرانسه انتخاب شد گفت که ممکن است چالشی جدید را بپذیرد و پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند (بیشتر بخوانیم) .

او حتی پا را از این هم فراتر گذاشت و گفت: «در چنین مراسمی می‌توانید به دیگران پیام‌تان را برسانید و من سعی کردم همین کار را انجام دهم.»

رفتار ام‌باپه خارج از زمین فوتبال اما کاملاً متفاوت است. او خیریه‌ای به نام MK راه انداخته که قرار است از 98 کودک بی‌سرپرست در پاریس حمایت کند تا زمانی که به سن قانونی برسند و بتوانند شغلی پیدا کنند. او همچنین در مصاحبه‌‌ها با خبرنگاران رفتاری دوستانه دارد و شوخ‌طبع است. دوستی ام‌باپه و نیمار تاثیر عمیقی بر او گذاشته و می‌تواند یکی از دلایل غرور و رفتار نامناسب او با تیم و سرمربی باشد. هرچند ام‌باپه در پاریس به دنیا آمده و پاری‌سن‌ژرمن مثل خانه‌اش بوده، اما چالش جدیدش با توخل ممکن است بر آینده‌ او تاثیر بگذارد.

یک ماه قبل ام‌باپه اعلام کرد که صد درصد با پی‌اس‌جی می‌ماند، اما در آخر اضافه کرد: «باید ببینیم در پایان فصل چه اتفاقی می‌افتد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها