کد خبر: 382450
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۶:۴۷:۳۱
| |

وزیر صمت مطرح کرد؛

تکمیل خودروهای کف پارکینگ کاری جهادی بود/ قول خودروسازان برای صفر کردن معوقات تا خرداد ماه 99

رحمانی ضمن تشکر از حمایت های وزیر دفاع گفت: تکمیل خودروهای کف پارکینگ کاری جهادی بود و قطعه‌سازان نیز مجدانه پای کار بودند.

تکمیل خودروهای کف پارکینگ کاری جهادی بود/ قول خودروسازان برای صفر کردن معوقات تا خرداد ماه 99
کد خبر: 382450
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۶:۴۷:۳۱

اعتمادآنلاین| رضا رحمانی، وزیر صمت در نشستی که با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مدیرعامل ایران خودرو که در محل ایران خودرو برگزار شد، بیان کرد: در این ایام از امام راحل(ره) و شهدای عزیزمان یاد می‌کنیم و یاد و خاطره آنها را گرامی می‌داریم.


او گفت: از همه همکارانم در گروه ایران خودرو، کارگران، مهندسان و مدیران این خانواده که به‌ویژه در یک سال گذشته و ماه‌های اخیر همت کرده‌اند، تشکر دارم. تولید در ایران خودرو با تدبیر و ایثار مدیران و کارگران به 2 هزار دستگاه روزانه رسید و ان شاالله این رقم هم حفظ شود و هم افزایش یابد.

رحمانی افزود: در گذشته برخی مشکلات به سبب نوسانات تولید و افت تولید بوجود آمده بود که حفظ این رقم تولید مهم است. تکمیل خودروهای کف پارکینگ کاری جهادی بود، از حمایت های امیر سرتیپ حاتمی و وزارت دفاع تشکر دارم، قطعه سازان نیز مجدانه پای کار بودند.

وزیر صمت با تأکید بر اهمیت اصلاح رابطه قطعه‌ساز با خودروسازان، گفت: داخلی‌سازی انجام شده، بیشتر از میزان اعلام شده در میزها است، گزارش داخلی سازی حتما سبب خشنودی رهبری خواهد شد.

او گفت: تاکنون یک میلیارد و 200 میلیون یورو در حوزه‌های مختلف در چارچوب میزها داخلی‌سازی شده است، اما آمار داخلی‌سازی توسط مردم و شرکت‌ها بیشتر از این رقم است. این یک‌ میلیارد و 200 میلیون یورو کاهش ارزبری داخلی‌سازی، بر اساس استانداردهای جهانی حداقل 100 هزار فرصت شغلی باید بوجود آورده باشد.

رحمانی گفت: کاهش تعهدات دو خودروساز را در برنامه کاری ویژه داشتیم، حدود یک میلیون نفر از مردم پیش خرید داشتند، همت شد و تعهدات به جاهای خوبی رسید و خودروسازان قول داده‌اند که معوقات را تا خرداد ماه 99 صفر خواهند کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها