کد خبر: 382456
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۷:۱۱:۰۰
| |

مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور خبر داد:

افتتاح بیش از 20 هزار پروژه در کشور

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، گفت: 22 هزار و 500 پروژه دهه فجر در کشور افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

افتتاح بیش از 20 هزار پروژه در کشور
کد خبر: 382456
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۷:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور پیش از ظهر چهارشنبه در آغاز عملیات عمرانی واحد‌های صنعتی شهرک صنعتی کوثر گفت: البرز یکی از استان‌های پرافتخار کشور است.

او با بیان اینکه در دهه فجر در این استان و دیگر استان‌های کشور شاهد آغاز عملیات اجرایی و افتتاح پروژه‌های عمرانی، صنعتی و ... هستیم، افزود: در سال‌های اخیر شاهد شتاب بیشتری در زمینه پروژه‌های زیر بنایی نسبت به قبل هستیم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: در کل کشور افتتاح پروژه‌های عمرانی بیش از 74 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته که این آمار در استان البرز بیش از 500 درصد بوده است.

جمالی نژاد افزود: حدود 22 هزار و 500 پروژه در این ایام در کشور افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که نقش به سزایی در اقتصاد ایران دارد.

او گفت: ابر پروژه‌های زیادی در این روز‌ها افتتاح می‌شود که در شرایط اقتصادی کنونی رسیدن به این نتایج قابل تقدیر است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در ادامه افزود: دهه فجر سال جاری در استان البرز 305 پروژه دولتی با اعتباری بالغ بر دو هزار و 200 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

جمالی نژاد گفت: همچنین 110 طرح نیز مربوط به بخش خصوصی است که بیش از 989 میلیارد تومان اعتبار این پروژه‌ها بوده است.

او افزود: در دهه فجر امسال در مجموع 415 پروژه دولتی و خصوصی با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 200 میلیارد تومان در استان البرز افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: خوشبختانه قطار به ثمر رسیدن پروژه‌های عمرانی و صنعتی در کشور به خوبی پیش می‌رود، این حرکت کُند نشده است و امروز نیز شاهد آغاز عملیات اجرایی طرح‌های صنعتی- تولیدی در البرز هستیم.

جمالی نژاد با اشاره به حضور تأثیرگذار بخش خصوصی در کنار بخش دولتی افزود: افراد در بخش خصوصی با سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف اقدام به انجام کار‌های زیربنایی و زیرساختی می‌کنند که بابت این مهم از آن‌ها قدردانی می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها