کد خبر: 382519
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۰۹:۳۵:۱۶
| |

ویروس کرونا گریبانگیر «تسلا» شد

پیش‌بینی‌های برخی کارشناسان بازار خودرو درست بود و به نظر می‌رسد تحویل سدان مدل 3 تسلا که در کارخانه این شرکت واقع در شانگهای چین ساخته شده است، در سایه گسترش ویروس کرونا به تاخیر خواهد افتاد.

ویروس کرونا گریبانگیر «تسلا» شد
کد خبر: 382519
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۰۹:۳۵:۱۶

اعتمادآنلاین| مدیر تسلا «ایلان ماسک» اواخر ماه ژانویه گفت این سازنده اتومبیل برقی انتظار دارد حداکثر یک هفته و نیم تاخیر در ورود محصول جدید خود به بازار را تجربه کند اما به نظر می رسد این رونمایی با تاخیر بسیار بیشتری همراه است.

البته به نظر می‌رسد این تعطیلی تأثیر بزرگی بر نتایج مالی سه ماهه اول تسلا نخواهد داشت، زیرا کارخانه شانگهای هنوز عامل اصلی درآمدهای این شرکت نیست. بیش از 24000 نفر با ویروس کرونا درگیر شده اند و حداقل 494 نفر از آنها درگذشته اند. تائو لین، مدیر ارتباطات و بازاریابی بخش چین تسلا در این خصوص گفت: تحویل کارخانه های چینی تا اوایل فوریه به تأخیر می افتد. سپس وقتی وضعیت شیوع بهتر شود، خط تولید را دوباره رشد می دهیم.

تسلا تحویل سدان‌های مدل 3 ساخته‌شده در کارخانه شانگهای را تنها 11 ماه پس از ساخت کارخانه آغاز کرد، توسعه ای که نشان می دهد تسلا قصد داشته بدقولی های خود در تحویل خودرو را کاهش دهد. با این وجود این شرکت ممکن است باز هم با شرایط موجود با بدقولی نسبت به مخاطبان خود مواجه شود.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها