کد خبر: 382609
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۱۴:۳۹:۱۶
| |

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور مطرح کرد

امنیت شغلی کارگران برای دولت مهم است/ راه‌اندازی هرچه سریعتر کارخانه صنایع چوب و کاغذ نکا

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در مراسم راه اندازی مجدد خط تولید کارخانه صنایع چوب و کاغذ گفت: خوشبختانه در زمینه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان مازندران گام‌های بسیار خوبی برداشته شد که نمونه بارز آن راه‌اندازی مجدد کارخانه صنایع چوب نکا است.

امنیت شغلی کارگران برای دولت مهم است/ راه‌اندازی هرچه سریعتر کارخانه صنایع چوب و کاغذ نکا
کد خبر: 382609
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۱۴:۳۹:۱۶

اعتمادآنلاین| محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور ظهر امروز در در مراسم راه‌اندازی مجدد خط تولید کارخانه چوب و کاغذ مازندران بعد از حدود 6 سال توقف فعالیت ضمن قدردانی از تلاش‌های پیگیر استاندار مازندران گفت: مردم این استان لایق این خدمت و پیگیری هستند و امیدواریم مشکلات کارخانه با اقداماتی که دکتر شیرکوند انجام دادند به سرعت مرتفع شود.

وی از وجود برخی قوانین موجود برای واردات چوب در استان و کشور سخن گفت و افزود: اینکه چوب با پوست وارد شود یا خیر به مقررات ملی واردات کشور بستگی داشته که این موضوع نیاز به بررسی دارد و سعی می‌کنیم مشکلاتی از این دست را به نحوی حل کنیم که چالش جدیدی در بحث مقررات واردات کل کشور ایجاد نشود.

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره مشکلات کارخانه در تعامل با جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: علت احتیاط و سختگیری وزارت جهاد کشاورزی به این دلیل است که مدیران نمی‌خواهند جنگل‌ها و مزارع کشور آلوده به سموم مختلف شده و یا مشکل جدیدی بوجود آید که در آینده هزینه بیشتری را متوجه دولت کند بنابراین نیاز به کار کارشناسی ضروری است.

دکتر واعظی خطاب به هئیت مدیره و تمامی پرسنل کارخانه یادآور شد: بنده به نوبه خود تلاش می‌کنم مشکلات کارخانه هرچه سریعتر حل شده و کارخانه به مراحل شکوه تولید خود باز گردد.

وی تاکید کرد: در شرایط امروز که دشمنان و در راس آن‌ها آمریکا به دنبال ضربه زدن به نظام از طریق اقتصاد کشور هستند راه حل مقابله و ناکام گذاشتن دشمنان، فعال کردن بنگاه‌های اقتصادی غیر فعال است.

این پایانه که فاز اول آن در زمینی به مساحت 31 هزار متر مربع شامل سالن‌های مجهز دستگاه‌های خنک کننده و سرماساز در حال تکمیل است، کلیه امکانات تاسیسات و تجهیزات لازم برای آماده سازی، نگهداری، بازاریابی محصولات کشاورزی جهت تنظیم بازار داخلی وتوزیع مدرن علمی محصولات کشاورزی و شیلات و تسهیل و تسریع در صادرات را بطور یکپارچه فراهم می‌کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها