کد خبر: 382614
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۱۴:۵۱:۴۵
| |

عبدالکاظم طالقانی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال:

تمام تلاش خود را کردیم سرمربی تیم‌ملی ایرانی باشد

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: ما همه تلاش خود را کردیم تا سرمربی تیم ملی فوتبال ایرانی باشد اما با محدودیت‌هایی روبرو شدیم و این اتفاق رخ نداد.

تمام تلاش خود را کردیم سرمربی تیم‌ملی ایرانی باشد
کد خبر: 382614
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۱۴:۵۱:۴۵

اعتمادآنلاین| عبدلکاظم طالقانی روز پنجشنبه اظهار داشت: تشخیص کمیته فنی فدراسیون فوتبال انتخاب «دراگان اسکوچیچ» به عنوان سرمربی بود و در نهایت این جمع‌بندی حاصل شد که سکان هدایت فوتبال ایران را به این مربی کروات بسپاریم.

وی افزود: اسکوچیچ مربی خوبی است و می‌تواند در این برهه زمانی به فوتبال ایران کمک کرده و ما از گذرگاهی که در آن هستیم، عبور دهد.

طالقانی درباره اینکه هیات رییسه فدراسیون فوتبال پیش از این اعلام کرده بود که گزینه هدایت تیم ملی فقط ایرانی است، تاکید کرد: همه تلاش خود را کردیم تا سرمربی تیم ملی فوتبال ایرانی باشد اما با محدودیت‌هایی روبرو شدیم و این اتفاق رخ نداد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: کمیته فنی جلسات فراوانی را برگزار کرد و اعضای این کمیته که از نخبگان فوتبال ایران هستند گزینه‌ای را انتخاب کردند که از فوتبال ایران شناخت داشته و بتواند در این زمان کم که تا مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 باقی مانده است برنامه‌های خوبی داشته باشد.

وی در پایان درباره اینکه گفته می‌شود فدراسیون فوتبال برای رضایت‌نامه اسکوچیچ باید 140 هزار دلار به باشگاه صنعت نفت آبادان پرداخت کند، گفت: من از این موضوع خبر ندارم و در این رابطه نیز چیزی نشنیده‌ام.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها