کد خبر: 382882
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۱۶:۱۴:۰۰
| |

علی‌اکبر کریمی، نماینده اراک در مجلس:

حضور مردم در انتخابات طی آینده نزدیک اثر مثبت خود را روی کشور می‌گذارد

علی‌اکبر کریمی، نماینده اراک در مجلس با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات تضمین‌کننده نیازهای آینده کشور است گفت: اثرات خیر حضور مردم در انتخابات در آینده نزدیک به کشور می‌رسد.

حضور مردم در انتخابات طی آینده نزدیک اثر مثبت خود را روی کشور می‌گذارد
کد خبر: 382882
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۱۶:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ علی‌اکبر کریمی، نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی درباره حضور پرشور مردم در انتخابات اسفندماه گفت: انتخابات مجلس در امورات کشور بسیار سرنوشت‌ساز است و با توجه به اهمیت این رکن مردم باید در این انتخابات پرشورتر از انتخابات دیگر در آن شرکت کنند.

وی افزود: هر قدر مردم در انتخاب نمایندگان خود در پارلمان دقت کرده و مشارکت پرشوری در انتخابات داشته باشند، نتیجه و خروجی آن برای نظام، کشور و مردم خواهد بود.

نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بیگانگان و دشمنان ملت ایران توطئه‌ها و دسیسه‌های فراوانی علیه جمهوری اسلامی داشته و دارند و جدیدترین اقدام آنان تلاش برای کاهش مشارکت ملت ایران در انتخابات اسفندماه است؛ چراکه بنا دارند مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از امورات جاری کشور مایوس کنند.

کریمی خاطرنشان کرد: تکلیف ملی و شرعی مردم آن است که با جدید بیشتری در صحنه انتخابات آمده و به انجام تکلیف خود بپردازند.

وی گفت: آثار پرخیر حضور پرشور مردم در انتخابات در ابتدا شامل حال مردم خواهد شد و بعد اثرات مثبت آن به کشور خواهد رسید.

نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخاب صحیح وکلای ملت و تعیین افراد انقلابی و جهادی برای حضور در پارلمان می‌تواند تضمین‌کننده نیازهای قانون‌گذاری در کشور باشد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها