کد خبر: 383015
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۰:۳۲:۰۰
| |

رکورد حضور تماشاگر برای دیدار فدرر و نادال

دیدار دو تنیسور سوییسی و اسپانیایی با رکورد حضور تماشاگر در آفریقای جنوبی برگزار شد.

رکورد حضور تماشاگر برای دیدار فدرر و نادال
کد خبر: 383015
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۰:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| رافائل نادال و راجر فدرر یک رکورد در حضور تماشاگران در رقابت تنیس به ثبت رساندند. دو تنیسور برتر جهان در ورزشگاه کیپ تاون در شهر کابو آفریقای جنوبی برابر هم قرار گرفتند و 51 هزار و 954 نفر این بازی را از نزدیک تماشا کردند. با این اتفاق توانستند رکورد دیدار فدرر و الکساندر زورف را با ثبت رکورد 42 هزار و 517 نفر بشکنند. پیش از آن رکورد حضور تماشاگر به رقابت سرنا ویلیامز و کیم کلیسترز در سال 2010 در بروکسل اختصاص داشت.

فدرر توانست 2 بر یک نادال را شکست دهد. تنیسور سوییسی در ست نخست 6 بر 4 پیروز شد اما ست دوم را با نتیجه 6 بر 3 واگذار کرد.

او در ادامه توانست ست سوم را 6 بر 3 به نفع خود اختصاص دهد اما خیریه بودن این بازی اهمیت داشت. این رقابت به فعالیت‌های تنیسور سوییسی در کونو سور آفریقای جنوبی مربوط بود. او یک موسسه به نام راجر در این منطقه دارد. فدرر پیش از این دیدار اعلام کرد هدفش به دست آوردن یک میلیون دلار برای این خیریه است. قیمت بلیت‌ها 9 تا 120 یورو بود. در نهایت تنیسور سوییسی 3.5 میلیون کسب کرد.

بیل گیتس، رییس مایکروسافت در یکی از مسابقه‌های دبل به همراه ترور نوآ (سلبریتی آفریقای جنوبی) شرکت کرد. فدرر و گیتس توانستند 6 بر 3 نوآ و نادال را شکست دهند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها