کد خبر: 383566
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۱ ۱۰:۳۵:۵۶
| |

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خبر داد:

استقرار آتش‌نشانی در 110 نقطه از راهپیمایی 22بهمن پایتخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آماده باش 280 نفر از آتش‌نشانان در مسیرهای راهپیمایی روز 22 بهمن خبر داد.

استقرار آتش‌نشانی در 110 نقطه از راهپیمایی 22بهمن پایتخت
کد خبر: 383566
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۱ ۱۰:۳۵:۵۶

اعتمادآنلاین| سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، گفت: همچون سال‌های گذشته آتش‌نشانی تهران به منظور تامین ایمنی شهروندان در روز 22 بهمن ماه برای خدمت‌رسانی آماده است و علاوه بر اینکه این سازمان همواره در حالت آماده‌باش قرار دارد از ساعت 5 و 45 دقیقه بامداد این روز استقرارهایی را برنامهریزی کرده است.

وی ادامه داد: طی این استقرارها 280آتش‌نشان با به همراه داشتن 58 خودرو سنگین، 29 خودرو سبک و 76 دستگاه موتورسیکلت عملیاتی در 110 نقطه از مسیرهای راهپیمایی مستقر خواهند شد و آماده خدمت‌رسانی هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه علاوه بر آن چند ایستگاه ثابت آتش نشانی در مسیرهای شرق به غرب خیابانهای آزادی، انقلاب و جنوب میدان آزادی تا میدان فتح قرار دارد گفت: تمامی 131 ایستگاه آتش نشانی پایتخت و 19 گروه امداد و نجات این سازمان که در همه ایام به شهروندان خدمت رسانی می کنند، به عنوان پایگاه‌های پشتیبانی آماده انجام خدمت‌رسانی هستند.

وی در پایان افزود: در این روز، مدیران عملیاتی آتش نشانی تهران با در اختیار داشتن خودروهای سازمانی گشت زنی خواهند کرد و وضعیت ایمنی مسیرهای راهپیمایی را تحت کنترل قرار می دهند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها