کد خبر: 383953
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ۱۳:۳۷:۵۹
| |

حضور پرشور جامعه ورزش کشور در راهپیمایی 22 بهمن

جامعه ورزش همگام با اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن حماسه باشکوه دیگری را در حمایت از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خلق کردند.

حضور پرشور جامعه ورزش کشور در راهپیمایی 22 بهمن
کد خبر: 383953
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ۱۳:۳۷:۵۹

اعتمادآنلاین| از اولین ساعات آغاز راهپیمایی مردم در تهران و سایر شهرهای کشور برای گرامیداشت جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی مسوولان و ورزشکاران ایران اسلامی، فدراسیون‌های ورزشی‌، سازمان‌های مردم نهاد جوانان، قهرمانان، داوران، مربیان، پیشکسوتان و علاقمندان ورزش حضور باشگوهی همچون سال‌های گذشته خلق کردند.

حضور پرتعداد خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران و تصویربرداران رسانه‌های مختلف برای پوشش حضور پرشور جامعه ورزش در نقاط حضور ورزشی‌ها نیز جالب توجه بود.

حضور باشکوه جامعه ورزش و جوانان و نقش آفرینی آنها در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن، حماسه ماندگاری را به ارمغان آورد.

راهپیمایی 22 بهمن امسال که با اربعین شهادت سردار دل‌ها شهید پرافتخار حاج قاسم سلیمانی همزمان شده است، جلوه باشکوهی از همراهی آحاد مختلف مردم از نظام را به منصه ظهور رساند تا جایی که بیش از همیشه پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی بر همگان آشکار شد.

جشن 41 سالگی انقلاب اسلامی به یک عرصه رقابتی برای ایران اسلامی و استکبار جهانی تبدیل شده بود که حضور جامعه ورزش و جوانان همپای آحاد مردم از صنعتگران، پزشکان، کارمندان، فرهنگیان، هنرمندان، کارگران و دیگر اقشار آنچنان شکوهمند بود که باز هم ایران اسلامی پیروزی بزرگی را به ارمغان آورد.

اهتزاز پرچم های ایران و طنین نام مقدس وطن در جشن تولد41 سالگی انقلاب جام قهرمانی کم نظیری برای کشور به ارمغان آورد.

در غرفه وزارت ورزش و جوانان حضور نیز رشته‌های مختلف ورزشی از جمله ورزش زورخانه‌ای و رشته‌های مختلف رزمی که به اجرای نمایش‌های زیبا از ورزش خود می‌پرداختند، فضای خاصی را در مسیر راهپیمایی عظیم مردم تهران به سمت میدان آزادی به وجود آورده بود.

منبع:‌ ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها