کد خبر: 385035
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۰۹:۵۳:۰۰
| |

شجاعی‌:

نگاه فدراسیون هاکی به زنان و مردان یکسان است

نایب‌رییس زنان فدراسیون هاکی گفت: رییس فدراسیون، تفاوتی میان زنان و مردان در این رشته قائل نیست و هر برنامه‌ و اقداماتی که برای مردان در نظر می‌گیرند برای زنان نیز اختصاص می‌دهند که این موضوع ارزشمند است.

نگاه فدراسیون هاکی به زنان و مردان یکسان است
کد خبر: 385035
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۰۹:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| «الهه شجاعی» روز یکشنبه گفت: برای نخستین مرتبه لیگ هاکی زنان با حضور 17 تیم در 2 گروه برگزار شد و هشت تیم به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کردند.

او افزود: مرحله نهایی لیگ هاکی زنان با حضور هشت تیم برتر از تاریخ 6 اسفند در تهران و یا ایلام برگزار خواهد شد. البته قرار بر این شده است از سال آینده این هشت تیم در لیگ برتر به رقابت بپردازند و سایر تیم‌ها در لیگ دسته اول مسابقات خود را برگزار کنند.

نایب‌رییس زنان فدراسیون هاکی گفت: قرار است اردوی مستعدین ‌کشور با حضور 50 بازیکن در رده سنی زیر 16 سال برگزار شود و استان خوزستان برای میزبانی این اردو، اعلام آمادگی کرده است.

شجاعی گفت: از روزی که سِمَتِ نایب‌رییس زنان هاکی را برعهده گرفتم تمام تلاشم بر این بود اقدامات و گام‌های مثبتی را بردارم. در ابتدا کلاس‌های آشنایی مهارت‌های هاکی را برگزار کردیم و نشست نواب رییس هاکی را داشتیم که 22 استان در آن حضور داشتند.

شجاعی در پایان گفت: تمام تلاش من مستقل‌کردن زنان است و در این راه تا حدودی موفق بودیم. قصد داریم کلاس‌های داوری و مربیگری به صورت خاص برگزار کنیم تا در آینده زنان بتوانند کلاس‌هایشان را برگزار کرده و فقط در بخش‌هایی تخصصی که نیاز شود از مردان استفاده کنیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها