کد خبر: 386120
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۱ ۱۳:۵۸:۲۸
| |

سید امیر سیدزاده، تهیه‌کننده سینما:

نمایندگان مجلس به خواسته‌های مردم توجه کنند

سید امیر سیدزاده، تهیه‌کننده سینما گفت: از نمایندگان مجلس می‌خواهم به خواسته‌های همه سنین و اقشار جامعه احترام بگذارند و توجه کنند.

نمایندگان مجلس به خواسته‌های مردم توجه کنند
کد خبر: 386120
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۱ ۱۳:۵۸:۲۸

اعتمادآنلاین| سید امیر سیدزاده تهیه کننده سینما، درباره خواسته اش به عنوان یک سینماگر از نمایندگان آتی مجلس شورای اسلامی، گفت: به گفته امام خمینی (ره) مجلس شورای اسلامی در راس قرار دارد و موظف به تدوین قوانین و مقرراتی برای بهتر شدن وضعیت زندگی و معاش مردم در حوزه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... است؛ مردمی که با جان فشانی ایران اسلامی را به پا کردند و مجلس نیز از دل آن‌ها پدیدار شده است. پس به طور قطع وظیفه نمایندگان ملت رسیدگی به نیاز‌های مردم است.

او تصریح کرد: متاسفانه منتخبان مردم در برخی دوره‌ها رسالت اصلی خودشان را فراموش می‌کنند و به جای پرداختن به مشکلات مردم، به مسائل شخصی می‌پردازند؛ این به نوعی کم لطفی در حق مردمی است که به آن‌ها رای داده اند. نمایندگان مجلس بدانند که هر عملکردی داشته باشند، پس از پایان دوره به خودشان برمی‌گردد.

این تهیه کننده سینما بیان کرد: به شخصه به عنوان شهروندی که دستی بر سینما دارم، از نمایندگان مجلس می‌خواهم با در نظر گرفتن شرایط کشور و جامعه‌ای که از 35 میلیون اول انقلاب به 80 میلیون رسیده، به خواسته‌های همه سنین و اقشار جامعه احترام بگذارند و جامه عمل بپوشانند؛ نمایندگان ملت با مردم باشند نه بر مردم.

سیدزاده ادامه داد: باید رفتارشان به گونه‌ای باشد که جامعه‌ای عدالت خواه، همگرا، همگون و رو به پیشرفت جهانی داشته باشیم. امیدوارم نمایندگان مجلس این را در نظر بگیرند و بدانند اگر رای می‌آورند، باید امانت دار باشند؛ چون با وجود مردم معنا و مفهوم پیدا می‌کنند و اگر مردم نباشند، مجلس و نماینده‌ای هم نخواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها