کد خبر: 386123
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۱ ۱۴:۰۴:۲۴
| |

مسی:

از بارسا جدا نمی‌شوم/ نیمار از ترک نیوکمپ پشیمان است

ستاره آرژانتینی آبی‌اناری‌ها در مصاحبه ای با اشاره به اتفاقات جاری در این باشگاه، تایید کرد که همچنان در نیوکمپ خواهد ماند و بار دیگر نسبت به بازگشت «نیمار» ابراز تمایل کرد.

از بارسا جدا نمی‌شوم/ نیمار از ترک نیوکمپ پشیمان است
کد خبر: 386123
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۱ ۱۴:۰۴:۲۴

اعتمادآنلاین| لیونل مسی در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود با موندو دیپورتیوو در مورد بسیاری از موضوعات از جمله شایعات ترک نیوکمپ، رسوایی اخیر موسوم به بارساگیت که این باشگاه را احاطه کرده، تنش با «اریک آبیدال»، اخراج «ارنستو والورده» و همچنین 2 خرید احتمالی باشگاه یعنی «لوتارو مارتینز» و البته «نیمار» اظهارنظر کرد.

مر آرژانتینی در مورد آینده خود در بارسلونا گفت: پیش از این هم گفته‌ام که ایده من ماندن در بارسا است و مادامی که باشگاه و هواداران این را بخواهند هیچ مشکلی برای ماندن وجود ندارد. ایده همیشگی من این بوده است که در باشگاه بمانم می‌خواهم با این تیم یک بار دیگر لیگ قهرمانان را فتح کنم، به قهرمانی در لالیگا ادامه دهم و همیشه برای این کار اشتیاق دارم.

وی در مورد رسوایی اخیر پیش آمده در بارسا نیز تاکید کرد: حقیقت این است که کمی غافلگیر شدم زیرا در زمان انتشار این خبر اینجا نبودم و در دبی به سر می‌بردم؛ هنگام برگشت از موضوع مطلع شدم. شنیدن چنین چیزی واقعا شوکه‌کننده بود اما آنها می‌گویند که مدارکی دارند. باید صبر کنیم و ببینیم که مدارک آنها صحت دارد یا نه. بیشتر از این نمی‌توان در مورد این موضوع حرف زد. رییس (جوزپ ماریا بارتومئو) همان چیزهایی را به ما گفت که در رسانه ها و برای مردم گفته بود نه چیزی بیشتر. باید منتظر بمانیم.

وی در مورد درگیری لفظی خود با آبیدال نیز تصریح کرد: نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد که او آن حر ها را به زبان آورد اما من پاسخ دادم چون حس کردم مورد حمله قرار گرفته ام. احساس کردم او در حال حمله به بازیکنان اس تو اینکه حرف‌های زیادی در مورد رختکن و قدرت بازیکنان و اینکه اعضای تیم به ویژه من در اخراج سرمربی و نقل و انتقال بازیکنان اعمال نفوذ داریم، مطرح کرد. حرف‌هایی که معنی آن این بود ک من قدرت زیادی دارم و تصمیم گیری می‌کنم؛ این موضوع من را ناراحت کرد به ویژه اینکه از طرف یکی از اعضای داخلی باشگاه مطرح شده بود. اینکه من بازیکنان را در شرایط اخراج قرار می‌دهم درست همان چیزی که برای والورده سرمربی تیم رخ داد، فکر احمقانه‌ای است. در واقع کسی که تصمیم گیرنده است مدیر ورزشی باشگاه است (آبیدال)؛ به همین دلیل باید از خودم دفاع می‌کردم و می‌دانستم که نباید اجازه دهم کسی همچون مدیر ورزشی باشگاه به من حمله کند.

برای کمک به فتح لیگ قهرمانان اروپا که مدت ها از دستان مسی فراری است، آمدن مارتینز و نیمار در تابستان اهمیت زیادی دارد و مرد آرژانتینی در این باره نیز گفت: بارها گفته ام که از لحاظ فوتبالی و فنی نیمار یکی از بهترین‌های جهان است و از صمیم قلب دوست دارم که برگردد. طبیعی است که مردم و هواداران او را بابت نوع جدایی از باشگاه، خائن بدانند علاوه بر اینکه این موضوع در آن برهه مرا نیز آزار داد اما در نهایت تمام ما می‌خواهیم برنده باشیم. ما و هواداران. همانطور که پیش از این گفتم او یکی از بهترین بازیکنان جهان است و در زمین کمک زیادی به تیم می‌کند.

وی افزود: او نیز به شخصه مشتاق بازگشت است و همواره از کاری که انجام داد و باشگاه را با آن حالت رها کرد، به نوعی پشیمان و شرمنده است. او برای بازگشت تلاش زیادی کرد که نخستین گام برای بخشیده شدن محسوب می‌شود.

مسی در خصوص هموطن خود یعنی مارتینز نیز تاکید کرد: او شگفت‌انگیز است و این پتانسیل را دارد تا به بازیکن بزرگی تبدیل شود. او قدرتمند است و در نبردهای تک به تک خوب عمل می‌کند؛ گل های زیادی می‌زند و در محوطه جریمه با همه می‌جنگد و به نظر من از هر لحاظ کامل است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها