کد خبر: 386539
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ۲۰:۳۶:۰۰
| |

علی ربیعی، سخنگوی دولت:

برنده اصلی انتخابات مردم هستند

دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهوری با اشاره به حضور و مشارکت خوب و معنادار مردم در انتخابات گفت: برنده اصلی این انتخابات مردم هستند.

برنده اصلی انتخابات مردم هستند
کد خبر: 386539
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ۲۰:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| علی ربیعی، سخنگوی دولت عصر جمعه در حاشیه شرکت در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری و پس از انداختن رأی در صندوق رای به خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مردم امروز با حضور در پای صندوق های رای یک حماسه و افتخار آفریدند و با برگه‌های رای خود دشمنان را بیش از گذشته ناامید کردند.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری و سخنگوی دولت همچنین از مجریان و ناظران انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای خبرنگاران تشکر کرد و افزود: ملت ایران با تمام سختی‌ها و مشکلاتی که وجود دارد بار دیگر پر شور به صحنه آمدند و رسالت مسئولان کشور برای حل مشکلات را سنگین تر کردند که امیدواریم نمایندگان منتخب قدر این آرا و اعتماد را بدانند.

سخنگوی دولت حضور و مشارکت مردم در انتخابات را خوب و معنادار دانست و ابراز امیدواری کرد که مجلس شورای اسلامی یازدهم و دولت تدبیر و امید در تعاملی سازنده و در کنار هم با همدلی و همکاری یکدیگر بتوانند قدم‌های بسیار بزرگی در مسیر حل مشکلات کشور و بهبود وضعیت زندگی مردم بردارند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت 8 صبح امروز -جمعه - دوم اسفند در 208 حوزه انتخابیه - 6 هزار و 112 شعبه شهری، 577 شعبه روستایی و 461 شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین 290 نماینده مجلس شورای اسلامی و تعیین7 نماینده مجلس خبرگان رهبری در 5 حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.


در این دوره از انتخابات 57 میلیون و 918 هزار و 159 نفر واجد شرایط رای دادن و 2 میلیون و 931 هزار و 766 نفر رای اولی هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها