کد خبر: 386916
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۴ ۱۰:۱۷:۰۰
| |

محمدرضا مظلومی:

برای اعزام جودوکاران پارالمپیکی به ترکیه مجوز شورای برون‌مرزی نداشتیم

رییس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان گفت: زمانی که برای اعزام جودوکاران به ترکیه دعوتنامه‌ای دریافت نکردیم و مجوز شورای برون‌مرزی نداشتیم چطور می‌توانستیم جودوکاران پارالمپیکی را به کمپ تمرینی بفرستیم که بیشتر جنبه تفریحی داشت تا ورزشی!

برای اعزام جودوکاران پارالمپیکی به ترکیه مجوز شورای برون‌مرزی نداشتیم
کد خبر: 386916
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۴ ۱۰:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا مظلومی درباره دلیل لغو سفر جودوکاران پارالمپیکی به کمپ تمرینی ترکیه گفت: سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان برای اعزام دو جودوکار پارالمپیکی به ترکیه برای برگزاری اردوی مشترک و کمپ تمرینی با تیم ملی بزرگسالان این کشور طی نامه رسمی درخواست کردند که تمهیدات لازم را برای اعزام این دو ورزشکار فراهم کنیم که ما نیز این موضوع را از طریق فدراسیون جودو ترکیه پیگیری کردیم اما متاسفانه آنها در پاسخ اعلام کردند که برنامه‌ای برای برگزاری کمپ تمرینی یا اردوی مشترک پیش‌بینی نشده است.

او گفت: وقتی ترکیه هیچ برنامه‌ای برای تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان پیش‌بینی نکرده بود ما چطور می‌توانستیم دو جودوکار را به کمپ تمرینی اعزام کنیم که جنبه تفریحی داشت تا ورزشی! از سوی دیگر برای اعزام این دو جودوکار ابتدا باید دعوتنامه دریافت می‌کردیم و سپس از شورای برون‌مرزی مجوز اعزام می‌گرفتیم. زمانی که دعوتنامه‌ای دریافت نکردیم و مجوز شورای برون‌مرزی نداشیم چطور می‌توانستیم جودوکاران را برای برگزاری کمپ تمرینی و اردوی مشترک به ترکیه اعزام کنیم.

رییس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان گفت: اردوی مشترک زمانی موثر است که حداقل 3 تا 5 تیم در آن حضور داشته باشند وقتی ترکیه خود اردوی تمرینی برای جودوکاران نابینا و کم‌بینا پیش‌بینی نکرده بود ما نمی‌توانستیم تیم را به یک اردوی تفریحی اعزام کنیم.

مظلومی در پایان افزود: در این زمینه فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان هیچ کوتاهی انجام نداده قطعا اگر دعوتنامه‌ای از ترکیه برای برپایی این کمپ تمرینی دریافت می‌کردیم با مجوز شورای برون‌مرزی جودوکاران را اعزام می‌کردیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها