کد خبر: 387022
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۴ ۱۲:۴۵:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

مردم اوکراین در اعتراض به کرونا دست به تظاهرات زدند

انتشار یک نامه منسوب به وزارت بهداشت اوکراین باعث خشم شدید مردم و درگیری با تظاهرات‌کنندگان شد. گفته می‌شود این نامه جعلی از خارج از اوکراین بارگذاری و به دروغ در آن ادعا شده بود پنج نفر از شهروندان اوکراینی به کرونا مبتلا شده‌اند.

مردم اوکراین در اعتراض به کرونا دست به تظاهرات زدند
کد خبر: 387022
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۴ ۱۲:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| صدها اوکراینی با حضور در خیابان به شماری از خودروهای حامل هموطنان‌شان که از چین به کشور انتقال یافته‌اند حمله کردند.

به گزارش اعتمادآنلاین، پایگاه اطلاع‌رسانی «The Verge» اعلام کرد انتشار یک نامه منسوب به وزارت بهداشت اوکراین باعث خشم شدید مردم و درگیری با تظاهرات‌کنندگان شد.

گفته می‌شود این نامه جعلی از خارج از اوکراین بارگذاری و به دروغ در آن ادعا شده بود پنج نفر از شهروندان اوکراینی به کرونا مبتلا شده‌اند.

تظاهرات‌کنندگان بعد از انتشار این نامه در شبکه‌های اجتماعی به خیابان‌ها آمدند و راه‌های منتهی به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی را بستند و به تعدادی از خودروهای حامل هموطنان‌شان که از چین انتقال یافته بودند آسیب رساندند.

اداره بهداشت عمومی اوکراین با صدور بیانیه‌ای خبر ابتلای پنج شهروند را به کلی تکذیب کرد، اما تاثیری در آرام کردن مردم نداشت.

از همین رو ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، خطاب به مردم اعلام کرد تنها 2 نفر که جزو مسافران کشتی پهلوگرفته در سواحل ژاپن هستند، به کرونا مبتلا شده‌اند و آخرین مراحل بهبود را پشت سر می‌گذارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها