کد خبر: 387373
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

نمره دوربین وان پلاس 7T پرو توسط DxoMark مشخص شد

کمپانی وان پلاس اولین حضور خود را در دنیای تلفن‌های همراه با لقب Flagship Killer شروع کرد و پس از آن با ارائه دستگاه‌های خود با قیمتی مناسب توانست راه خود را در بازار فروش پیدا کند.

نمره دوربین وان پلاس 7T پرو توسط DxoMark مشخص شد
کد خبر: 387373
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کمپانی وان پلاس اولین حضور خود را در دنیای تلفن‌های همراه با لقب Flagship Killer شروع کرد و پس از آن با ارائه دستگاه‌های خود با قیمتی مناسب توانست راه خود را در بازار فروش پیدا کند. اما بعد از گذشت دوره حالا شاهد عرضه تلفن‌های این شرکت با قیمت‌های بالاتر از 600 دلار هستیم که البته نسبت به رقم‌های 1000 دلاری باز قابل توجه است. وان پلاس 7T پرو یکی از پرچمدار‌های اخیر کمپانی وان پلاس است و ساعاتی پیش DxoMark نمره دوربین وان پلاس 7T پرو را بر روی سایت خود قرار داده است.دستگاه‌های وان پلاس شهرت زیادی از نظر عکاسی و فیلم برداری در تلفن‌های همراه ندارد اما وان پلاس 7 پرو اولین دستگاه این کمپانی بود که توانست در لیست DxoMark جایگاه 114 را به ثبت برساند و موفقیت این شرکت در زمینه ساخت و تولید تلفن‌های همراه کاربردی را نشان دهد. تا قبل از این موضوع و حضور سری وان پلاس 6، بررسی‌های زیاد ناامید کننده‌ای از دوربین این دستگاه در سطح اینترنت پخش شده بود و کمتر کسی به سراغ خرید این دستگاه حتی با وجود قیمت خوب آن می‌رفت. اما تمام این موارد با حضور سری هفتم گوشی‌های وان پلاس و استفاده وان پلاس از ترکیب دوربین سه‌گانه تغییر کرد و شاهد تعریف زیاد کاربران از این دستگاه بودیم.

همانطور که گفته شد قیمت کنونی وان پلاس 7T پرو در حدود 700 دلار می‌باشد و توقعات ما نیز باید در حد یک دستگاه 700 دلاری باشد. دوربین وان پلاس 7T پرو همانند برادر خود، وان پلاس 7 ترکیب سه دوربین واید، تل فوتو و الترا واید می‌باشد. دوربین اصلی این دستگاه سنسور 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.6 می‌باشد. همچنین این سنسور سایز 2.0/1 با اندازه پیکسل‌های 0.8 میکرومتر دارد که به همراه لرزشگیر اپتیکال تصویر تصاویر بدون تاری را برای شما ثبت خواهد کرد.

در کنار دوربین اصلی، دوربین تل فوتو دستگاه قرار دارد اما این سنسور برخلاف دوربین اصلی دریچه دیافراگم 2.4 دارد. همچنین رزولوشن این سنسور 8 مگاپیکسل می‌باشد که با استفاده از لنز 78 میلی‌متری قادر است تا 3 برابر زوم اپتیکال را برای شما فراهم کند.

این دوربین نیز به لرزشگیر اپتیکال تصویر مجهز شده است. اما متاسفانه خبری از لرزشگیر برای دوربین الترا واید این دستگاه نیست و وان پلاس تنها یک سنسور 16 مگاپیکسلی با لنز 13 میلی متر و دریچه دیافراگم 2.2 برای آن در نظر گرفته است.

بخش ویدیویی وان پلاس 7T پرو نیز همانند برادر کوچکتر خود می‌باشد و این دستگاه قادر است تا ویدئو‌های 4K با سرعت 30 و 60 فریم ثبت نماید. همچنین وان پلاس 7T پرو قادر است تا ویدئو‌های 1080 با سرعت 240 فریم بر ثانیه نیز ثبت نماید. همچین برای بخش ویدئو‌های صحنه آهسته نیز این دستگاه عملکرد خوبی از خود نشان داده است و می‌توانید با استفاده از آن به ثبت ویدئو‌های 960 فریم با کیفیت 720 بپردازید.

نمره دوربین وان پلاس 7T پرو


به طور کلی DxoMark نمره 114 را نیز همانند وان پلاس 7 پرو به این دستگاه اختصاص داده است و به نظر می‌رسد که بررسی این سایت تنها برای این بوده است که فیلد موجود برای این دستگاه خالی نباشد و بتوانیم شاهد نسخه 7T Pro نیز در بین دیگر گوشی‌های قرار گرفته در لیست بررسی‌های DxoMark باشیم. با دریافت نمره 114، نمره دوربین وان پلاس 7T Pro تنها دو عدد تفاوت با هوآوی P30 Pro و گلکسی اس 10 5G دارد و این احتمال وجود دارد که پرچمدار سال آینده این کمپانی نیز همانند نسل هفتم، اختلاف بسیار کمی نسبت به دستگاه‌های سامسونگ و هوآوی داشته باشند. به هرحال باید منتظر ماند و دید که عملکرد دستگاه‌های سال 2020 شرکت وان پلاس به چه صورت خواهد بود.

نمره دوربین وان پلاس

منبع: آی‌تابناک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها