کد خبر: 387379
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۰:۳۷:۵۵
| |

جبار باقری، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز:

بیکاری و فقر یکی از مهمترین عوامل ناهنجاری‌های اجتماعی است

در جلسه مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز با رئیس و اعضای انجمن مراکز کاریابی و معاون اداره کل تعاون و رفاه استان تهران توافقاتی در راستای توانمندسازی خانواده‌های زندانیان انجام شد.

بیکاری و فقر یکی از مهمترین عوامل ناهنجاری‌های اجتماعی است
کد خبر: 387379
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۰:۳۷:۵۵

اعتمادآنلاین| در این جلسه جبار باقری، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: با توجه به اینکه خانواده های زندانیان از قشر آسیب پذیر جامعه هستند لذا انجمن حمایت زندانیان اولویت خود را برای آموزش و توانمندسازی خانواده های زندانیان قرارداده تا این خانواده ها به خود کفایی برسند.

وی افزود: راه نجات خانواده‌های زندانیان پس از گرفتار شدن سرپرست خانواده فراهم کردن شغلی مناسب برای آنان است زیرا بیکاری و فقر یکی از مهمترین عوامل بوجود آمدن بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است و اگر شغل متناسب با شئونات یک فرد در جامعه وجود داشته باشد، بسیاری از جرائم از بین خواهد رفت. به همین دلیل انجمن حمایت برای جلوگیری از آسیب های احتمالی و پیشگیری از وقوع جرم در این خانواده هابا استفاده از ظرفیتهای موجود در جامعه و تفاهم با موسسات و شهرداریها در راستای پیشرفت و خودکفایی خانواده های زندانیان تلاش می کند.

در ادامه لیلی دانشمند رئیس هیئت مدیره و رئیس انجمن مراکزمشاوره شغلی و کاریابی استان تهران با اشاره به آسیب پذیری خانواده‌های زندانیان گفت: این آمادگی وجود دارد تا با مشارکت هم در کارهای پژوهشی و تحقیقاتی بویژه در آسیب شناسی خانواده های زندانیاناقدام کنیم. همچنین با توجه به اینکه در حال حاضر 100 موسسه کاریابی در تهران فعال هستند هر تعداد از خانواده هایی که به موسسات کاریابی معرفی شوند در اولویت معرفی به شرکتهای جویای نیروی کار قرار خواهند گرفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها