کد خبر: 388444
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۴:۳۹:۰۰
| |

اریک بانا فیلمی درباره رقابت‌های موتورسیکلت‌رانی می‌سازد

اریک بانا فیلمی بر مبنای زندگی یکی از مهمترین قهرمانان رقابت‌های موتورسیکلت‌رانی می‌سازد.

اریک بانا فیلمی درباره رقابت‌های موتورسیکلت‌رانی می‌سازد
کد خبر: 388444
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۴:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| بازیگر استرالیایی با همکاری رابرت کانلی زندگی قهرمان مسابقات موتورسیکلت‌رانی دهه 1970 را روی پرده بزرگ می‌آورد.

اریک بانا نویسنده و کارگردان یک فیلم سینمایی بر مبنای زندگی مایک هیلوود خواهد بود. او به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رانندگان رقابت‌های موتورسیکلت‌رانی شناخته می‌شود.

بانا هم فیلمنامه را می‌نویسد و هم در کنار رابرت کانلی کارگردان فیلم خواهد بود. در عین حال وی به عنوان بازیگر در نقش هیلوود ظاهر خواهد شد.

او با شرکت فیلمسازی خودش و شرکت فیلمسازی متعلق به کانلی امتیاز ساخت فیلمی بر مبنای زندگی هیلوود را از خانواده‌اش خرید و قصد دارد فیلمنامه‌اش را با تمرکز بر بازگشت هیلوود به رقابت‌های موتورسیکلت رانی در سال 1978 پس از 11 سال وقفه بسازد.

این چهره فقید از نظر خیلی‌ها بزرگ‌ترین راننده رقابت‌های موتورسیکلت‌رانی بود و 12 بار برنده مهمترین رقابت‌های این رشته شده بود. او سال 1967 در اوج این کار خود را بازنشسته کرد بعد یک بازگشت موفقیت‌آمیز در سال 1978 داشت و سال 1981 در حالی که 40 سال داشت بر اثر تصادف با کامیون درگذشت.

بانا و کانلی پس از تولید «خشک» بار دیگر با هم همراه شده‌اند. آن فیلم نیز بر مبنای رمانی به همین نام نوشته جین هارپر با بازی بانا ساخته شده بود.

این بازیگر استرالیایی نخستین بار سال 2009 اولین تجربه کارگردانی‌اش را با مستندی به عنوان «عشق به دیو» ثبت کرد که در خلال آن عشقش به ورزش‌های موتوری را کشف کرد.

بانا بازیگر فیلم‌هایی چون «سقوط شاهین سیاه» برای ریدلی اسکات، «هالک» ساخته آنگ لی، «تروا» ساخته ولفگانک پترسن و «مونیخ» ساخته اسپیلبرگ بوده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها