کد خبر: 388519
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۶:۲۶:۴۳
| |

صالحی امیری:

تمام ظرفیت ما برای المپیک 2020 بسیج شده است

رییس کمیته ملی المپیک گفت: برای اینکه در المپیک و آسیا بدرخشیم لازمه آن این است که تمام منابع و ظرفیت‌ها را در یک مسیر قرار دهیم و از هرگونه حاشیه پرهیز کنیم.

تمام ظرفیت ما برای المپیک 2020 بسیج شده است
کد خبر: 388519
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۶:۲۶:۴۳

اعتمادآنلاین| رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک درباره جلسه مشترک کمیته و وزارت ورزش اظهار داشت: به دنبال سلسله جلسات هماهنگی که داریم در وزارت‌خانه و کمیته ملی المپیک، امروز هم جلسه مشترک هیات اجرایی با وزیر ورزش برگزار شد. گزارشی از روند برنامه‌ها و عملکرد و فعالیت 2 سال گذشته کمیته ملی المپیک مطرح شد. عمدتا محورهای اصلی بحث ما وفاق و انسجام و همگرایی بود که مطرح شد. اعضای هیات‌اجرایی و نواب رییس برای بهبود روش‌ها نقطه نظراتی داشتند و بحث‌هایی صورت گرفت که به اعتقاد من خیلی خوب بود.

وی در ادامه افزود: یک چیزی به عنوان یک اصل برای ما تلقی شده است. ما و وزارت ورزش تمام توان و انرژی و منابع‌مان را در مسیر توسعه ورزش قهرمانی قرار بدهیم. هدف را المپیک 2020 تعریف کردیم و بعد از آن رویکرد آسیایی داریم. باید از حواشی پرهیز کنیم. برای اینکه در المپیک و آسیا بدرخشیم لازمه آن این است که تمام منابع و ظرفیت‌ها را در یک مسیر قرار دهیم و از هرگونه حاشیه پرهیز کنیم. الان که با شما حرف می‌زنم وارد سومین سال فعالیت در دوره جدید شدیم. خدا را شکر در این 2 سال وفاق و انسجام حداکثری وجود داشت.

رییس کمیته ملی المپیک همچنین خاطرنشان کرد: سیاست اعضای هیات‌اجرایی، نواب رییس و بنده به عنوان رییس این هست که تحت هر شرایطی از حواشی پرهیز کنیم و در متن حرکت کنیم. بدانیم که ورزش چهار رکن دارد. این ارکان باید با همگرایی حرکت کنند. رکن اول وزارت ورزش و در راس آن وزیر ورزش است. رکن دوم کمیته ملی المپیک و پارالمپیک هستند. رکن سوم فدراسیون‌ها هستند که نقش بی‌بدیلی در توسعه ورزش قهرمانی ایفا می‌کنند. رکن چهارم هم رسانه‌ها هستند که حلقه واسط بین افکار عمومی و ورزش هستند. امروز من می‌توانم این شهادت را بدهم که مردم عزیز بدانند در اوج همگرایی در چهار رکن هستیم.

صالحی امیری در پایان گفت: این روزها درگیر کرونا هستیم. بحث اعزام‌ها وجود دارد برای کسب سهمیه. در فضای اخبار تلخ و ناکامی‌ها خبر خوش المپیکی شدن تیم شمشیربازی را داشتیم. به زودی انشالله خبر خوشی از کاراته و سایر رشته‌ها خواهیم داشت. در مجموع می‌توانیم این ادعا را داشته باشیم و این وعده را بدهیم که تمام ظرفیت ما برای المپیک 2020 بسیج شده است تا انشالله کاروان ما بتواند با درخشش در سکوی 2020 کام ملت را شیرین کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها