کد خبر: 388916
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۹ ۱۵:۴۵:۴۸
| |

رضا کرمی، رئیس سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران خبر داد:

آمادگی شهرداری تهران برای تجهیز سوله‌های مدیریت بحران جهت قرنطینه مبتلایان به کرونا

رییس سازمان مدیریت بحران شهر تهران از آمادگی شهرداری تهران برای تجهیز سوله‌های مدیریت بحران جهت قرنطینه مبتلایان به کرونا خبر داد.

آمادگی شهرداری تهران برای تجهیز سوله‌های مدیریت بحران جهت قرنطینه مبتلایان به کرونا
کد خبر: 388916
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۹ ۱۵:۴۵:۴۸

اعتمادآنلاین| رضا کرمی، رئیس سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران، در خصوص اقدامات مدیریت شهری در جهت مقابله با ویروس کرونا برگزار شد، گفت: پس از درخواست وزارت بهداشت از شهرداری تهران برای ورود به موضوع مقابله با ویروس کرونا نخستین جلسه در اول اسفند ماه با حضور شهردار تهران و معاونین و مدیران شهرداری برگزار و مسئولین کمیته مقابله با کرونا ویروس وزارت بهداشت در این جلسه توضیحاتی در مورد وضعیت شهر تهران از نظر گسترش ویروس و امکانات موجود ارائه و نیازهای خود را نیز مطرح کردند.

وی گفت: مدیران و معاونین در زمینه چگونگی همکاری شهرداری تهران در مقابله با ویروس کرونا مسائلی را مطرح و مقرر شد مدیران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، اداره کل سلامت، مترو، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و سازمان زیباسازی پیشنهاداتی در مورد نحوه اجرای اقدامات ارائه کنند. پس از این جلسه مقرر شد این سازمان‌ها به همراه سایر بخش‌های مرتبط شهرداری تهران با محوریت مدیریت بحران مجموعه اقدامات خود در مورد آموزش پرسنل و شهروندان و همچنین عملیات اجرایی ضد عفونی و گندزدایی محیط‌های عمومی را هماهنگ و برنامه ریزی کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها