کد خبر: 389108
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۱۰:۱۱:۴۲
| |

مشاور تیم وزنه برداری زنان:

دختران ما می توانستند مدال طلا بگیرند

مشاور تیم وزنه برداری زنان گفت: دختران ما می توانستند در مسابقات غرب آسیا مدال طلا بگیرند و امارات باید مسابقات را به تعویق می انداخت.

دختران ما می توانستند مدال طلا بگیرند
کد خبر: 389108
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۱۰:۱۱:۴۲

اعتمادآنلاین| اکبر خورشیدی درباره ی از دست رفتن مسابقات وزنه براری غرب آسیا برای تیم وزنه برداری بانوان ایران گفت: فدراسیون تمام مقدمات کار را برای اعزام تیم دختران فراهم کرده بود و ما حتی بلیت و ویزا هم گرفته بودیم اما روز اعزام با یک اتفاق شوکه کننده روبرو شدیم و امارات پروازها را لغو کرد. از آنجا که کره جنوبی مسابقات شرق آسیا را به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرد، امارات هم می توانست زمان مسابقات را تغییر دهد اما به نظرم اماراتی ها عجولانه رفتار کردند.

او ادامه داد: چهار دختر ایران می توانستند در این مسابقات مدال بگیرند و حتی مدال طلا کسب کنند. آنها ماه ها در اردو بودند و زحمت کشیده بودند که نتیجه آن می توانست شیرین باشد اما با لغو شدن پروازها از سوی امارات این اتفاق رخ نداد. همچنین الهام حسینی و پریسا جهانفکریان می توانستند یک مسابقه گزینشی المپیک دیگر هم راه پشت سر بگذارند اما این اتفاق هم رخ نداد.

خورشیدی در پاسخ به این پرسش که چرا آن زمان که سهراب مرادی اعزام شد تیم زنان هم نرفت، تصریح کرد: اعزام ها گروه بندی شده بود.بیرانوند دبیر فدراسیون به دلیل حضور در کنگره فنی مسابقات و سهراب مرادی هم برای اینکه آنجا تمرین کندو برای روحیه اش خوب بود، زودتر رفتند ما هم سه شنبه قرار بود برویم و یک گروه دیگر از پسران هم پنجشنبه اما متاسفانه نشد.

او در مورد اینکه اردوی دختران برای قهرمانی آسیا چه زمانی برگزار می شود، گفت: فعلا منتظر مشخص شدن وضعیت هستیم اما با آنها در ارتباط هستیم و تمریناتشان را پیگیری می‌کنم تا افت نکنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها