کد خبر: 389446
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۰۸:۲۷:۳۱
| |

آسیب دیدگی دی ماریا جدی نیست

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن تاکید کرد که آسیب دیدگی ستاره آرژانتینی تیمش جدی نیست.

آسیب دیدگی دی ماریا جدی نیست
کد خبر: 389446
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۰۸:۲۷:۳۱

اعتمادآنلاین| به نقل از کانال پلاس، پاری سن ژرمن در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ فرانسه توانست با چهار گل دیژون را در هم کوبد تا یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شود.

در این دیدار آنخل دی ماریا مصدوم شد و در دقیقه 17 از بازی تعویض شد تا قبل از دیدار برگشت برابر بوروسیا دورتموند هواداران پاری سن ژرمن را نگران کند.

توخل درباره آسیب دیدگی دی ماریا گفت: فکر کنم که آسیب دیدگی او خطرناک و جدی نباشد. من با او صحبت کردم. دی ماریا کمی احساس درد داشت و بهتر بود که ریسک نمی‌کردم و به همین خاطر او را تعویض کردم. او نه تنها برابر دورتموند به میدان می‌رود بلکه به بازی برابر المپیک لیون هم خواهد رسید.

سرمربی پاری سن ژرمن درباره عدم گلزنی کاوانی در بازی برابر دیژون گفت: کاوانی گل نزد چرا که بدشانس بود. من اصلا در توانایی های این بازیکن شک ندارم. بعد از ورود ایکاردی به بازی با اولین لمس توپ گل زد و این نشانه خوبی است. اینکه کاوانی گل نزد برای من مهم نیست چرا که او به خوبی می داند که چقدر تاثیر گذار است و می تواند از هر فرصتی استفاده کند. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و نتیجه نشان می دهد که شایسته پیروزی بودیم.

توخل در پایان درباره احتمال استفاده از مارکینوش به عنوان هافبک دفاعی با توجه به غیبت وراتی برابر دورتموند گفت: فکر نمی کنم که این تغییر را ایجاد کنم هر چند که مارکینوش نشان داده است که در پست هافبک دفاعی هم توانایی بالایی دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها