کد خبر: 389672
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۱:۵۰:۲۶
| |

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو:

قیمت خودرو شب عید ارزان‌تر می‌شود / عرضه خودروهای ویرایشی به بازار

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت: هر چه به روزهای پایان سال نزدیک‌تر می‌شویم قیمت خودروها ارزان‌تر خواهد شد. در نخستین روز از هفته قیمت خودروهایی همچون پراید، سمند و پژو پارس بین پنج تا 10 میلیون تومان ارزان شدند.

قیمت خودرو شب عید ارزان‌تر می‌شود / عرضه خودروهای ویرایشی به بازار
کد خبر: 389672
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۱:۵۰:۲۶

اعتمادآنلاین| رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت خودرو در روزهای پایانی سال کاهش یافته است؟ گفت: قیمت خودرو در بازار به دلیل شیوع بیماری کرونا و همچنین کاهش میزان تقاضا به شدت کاهش یافته؛ در حقیقت تقاضای مردم به دلیل شیوع بیماری کرونا برای خرید خودرو به شدت افت کرده است.

سعید موتمنی درباره وضعیت خودروسازان داخلی اظهارکرد: طی هفته های گذشته به دلیل عدم توزیع خودرو از سوی خودروسازان قیمت خودرو به یکباره گران شد. به طوری که هفته گذشته قیمت خودرو به 75 میلیون تومان رسید، این در حالی است که در پایان هفته گذشته تاکنون خودروهای ویرایشی به بازار عرضه شده که این موضوع نقش بسزایی در کاهش قیمت‌ها داشته است.

او تصریح کرد: معتقدیم هر چه به روزهای پایان سال نزدیک‌تر می‌شویم قیمت خودروها ارزان‌تر خواهد شد. در نخستین روز از هفته قیمت خودروهایی همچون پراید، سمند و پژو پارس بین پنج تا 10 میلیون تومان ارزان شدند. همچنین خودروهای وارداتی نیز به دنبال کاهش قیمت ارز نیز حدود 50 تا 100 میلیون ارزان شدند.

موتمنی به قیمت پژو 206، پژو پارس و 405 اشاره و اظهارکرد: قیمت پژو 206 تیپ 5 ساده حدود 117 میلیون تومان، پژو پارس به قیمت 118 میلیون تومان و پژو 405 به قیمت 95 میلیون تومان معامله شده است.

او در پیش‌بینی درباره قیمت خودرو گفت: آنچه به نظر می‌رسد به دلیل کاهش تقاضا و کاهش قیمت دلار قیمت خودروهای داخلی تا پایان سال ارزان خواهد شد و بازار آرامی پیش‌رویمان است.

منبع: تریبون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها