کد خبر: 389691
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۲:۰۱:۴۲
| |

احمدحسین فلاحی، نماینده منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم:

نهادهای نظارتی را برای کاهش مشکلات و تخلفات فعال می‌کنیم

نماینده منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس یازدهم گفت: در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهادهای نظارتی را فعال کرده و کمک می کنیم بیشتر وارد صحنه شوند چرا که با تقویت نهادهای نظارتی بسیاری از مشکلات و تخلفات کاهش پیدا کرده و رضایتمندی مردم افزایش می یابد.

نهادهای نظارتی را برای کاهش مشکلات و تخلفات فعال می‌کنیم
کد خبر: 389691
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۲:۰۱:۴۲

اعتمادآنلاین| احمدحسین فلاحی، نماینده منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم، با بیان اینکه شعار انتخاباتی بنده حمایت از مردم و مطالبه از مسئولان استانی و کشوری بوده است و با تمام توان برای عملیاتی کردن این شعار تلاش خواهم کرد، افزود: ریشه بسیاری از مشکلات مردم در اقتصاد نامناسب و نبود اشتغال است که رفع این موارد جزء اولویت های ما در یازدهمین مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.

وی با تأکید بر حفظ آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: برنامه های بنده کارگروه محور بوده و این کار با حدود 25 کارگروه در قسمت های مختلف از جمله عمران، صنعت، کشاورزی، آموزش عالی و آموزش و پرورش آغاز شده است.

نماینده منتخب مردم همدان و فامنین در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به تعداد کمیسیون های مجلس کارگروه درنظر گرفته شده است، گفت: هر کارگروه از 10 یا 15 نفر از افراد نخبه، فرهیخته و متخصص تشکیل شده است که از مشکلات و ظرفیت بخش های مختلف مطلع هستند و می توانند در قسمت های مختلف کمک رسان باشند.

وی با بیان اینکه ارتباط و تعامل دوستانه ای با کاندیداهای جوان حاضر در عرصه رقابت انتخابات برای استفاده از ظرفیت آنها در بهبود وضعیت و حل مشکلات برقرار شده است، ادامه داد: بسیاری از کاندیداهای حاضر در انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی از ظرفیت های همدان بوده و جوانان پرانرژی، صاحب فکر و با برنامه هستند.

فلاحی در تشریح هدف 25 کارگروه تشکیل شده مطرح کرد: نماینده به تنهایی تخصص همه عرصه ها و وقت کافی برای رسیدگی به همه مشکلات را ندارد و برای رفع نیازهای استان باید افراد متخصصی به عنوان بازوان نماینده صاحب نظر انتخاب شوند تا قسمت های مختلف مورد غفلت قرار نگیرند.

وی حل مشکلات، رسیدگی و نظارت به بخش های مختلف را از وظایف کارگروه ها برشمرد و اضافه کرد: در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهادهای نظارتی را فعال کرده و کمک می کنیم که بیشتر وارد صحنه شوند چرا که با تقویت نهادهای نظارتی بسیاری از مشکلات و تخلفات کاهش پیدا کرده و رضایتمندی مردم افزایش می یابد.

فلاحی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات فرهنگی ریشه در مسائل اقتصادی و اشتغال دارد، یادآور شد: در زمینه اشتغال و رایزنی با مسئولان استانی به دنبال بازگشایی واحدهای صنعتی تعطیل شده و رفع موانع قانونی آنها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه هایی در زمینه گردشگری و جذب گردشگران در استان پیش بینی شده و در نظر است با رفع مشکلات گردشگری و تقویت سیستم های نظارتی زمینه حضور حداکثری گردشگران در همدان ایجاد شود.

نماینده منتخب مردم همدان و فامنین در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه با آغاز مجلس جدید دستگاه های نظارتی با قدرت بیشتری وارد کار خواهند شد، گفت: رسانه ها مطالبه گر حقوق مردم و زبان گویای آنها باشند و مشکلات واقعی را منعکس کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها