کد خبر: 389904
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز در مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

محتکران خائنان به وطن و ملت‌اند و باید مجازات شوند/ خواستار اشد مجازات برای محتکران و گران‌فروشان هستم/ پزشکان و کادر درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند/ قدردان کادر درمان هستیم/ کسانی که دست به احتکار ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده می‌زنند خائن‌اند/ باید

محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز در مجلس، گفت: برخلاف پزشکان و کادر درمان که در خط مقدم مبارزه با کرونا برای حفظ جان مردم می‌جنگند، افرادی برای سودجویی بیشتر دست به احتکار ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده می‌زنند که آنان خائن به مردم و مملکت خود هستند.

محتکران خائنان به وطن و ملت‌اند و باید مجازات شوند/ خواستار اشد مجازات برای محتکران و گران‌فروشان هستم/ پزشکان و کادر درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند/ قدردان کادر درمان هستیم/ کسانی که دست به احتکار ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده می‌زنند خائن‌اند/ باید
کد خبر: 389904
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ در شرایطی که کشور با ویروس کرونا (بیشتر بخوانیم) دست به گریبان است وهر روز جان تعدادی از انسان‌ها را می‌گیرد کادر درمانی و پزشکان کشورمان برای نجات مردم از جان خود مایه گذاشته‌اند؛ اما از سویی برخی به سوداگری مرگ پرداخته و به منظور پر کردن جیب خود و منفعت بیشتر به احتکار ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده (بیشتر بخوانیم) و شوینده که نیاز مبرم مردم در این شرایط خاص است روی آورده‌اند.

اقدامی که به گفته محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریزدر مجلس، خیانت به مردم و وطن است و باید مثل یک خائن با محتکران برخورد شود. او خواستار اشد مجازات برای محتکران و گران‌فروشان در این شرایط خاص شد.

برخی برخلاف کادر درمان سوداگران مرگ هستند

محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز در مجلس، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، با اشاره به درگیری کشور با ویروس کرونا و ضرورت همراهی مردم و مسئولان در مقابله و کنترل آن گفت: کشور در شرایط خاصی است و این انتظار و توقع وجود دارد که در کنار مسئولان، مردم هم برای مهار ویروس کرونا و حفظ جان خود و هموطنان‌مان دست به کار شوند و با رعایت بهداشت فردی و عمومی باری از دوش کادر درمانی و پزشکی بردارند.

سودجویان دنبال پر کردن جیب‌شان هستند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: البته کادر پزشکی و درمانی ما در خط اول مبارزه با کرونا قرار دارند که باید قدردان زحمات تک‌تک آنها باشیم. ولی برخلاف این قشر که با ازخودگذشتگی سعی در حفظ جان مردم دارند، افراد سودجویی هستند که باید از آنها به عنوان سوداگران مرگ یاد کرد. افرادی که همیشه سعی در گرفتن ماهی از آب گل‌آلود دارند.

کادر پزشکی و درمانی ما در خط اول مبارزه با کرونا قرار دارند که باید قدردان زحمات تک‌تک آنها باشیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: این افراد محترکان، متقلبان، کم‌فروشان و گران‌فروشانی هستند که به جای توجه به جان و سلامت مردم به فکر پر کردن جیب‌شان هستند.

او این افراد سودجو را خائنان به وطن نامید و توضیح داد: هر کسی که در این شرایط به فکر منفعت‌طلبی و پر کردن جیب خود و بازی با جان و سلامت مردم باشد خائن به ملت و وطن محسوب می‌شود و مستحق اشد مجازات است.

باید با متخلفان به طور جدی برخورد شود

سعیدی تاکید کرد: دستگاه‌های نظارتی و مسئول باید اراده‌ای قوی داشته باشند و با این افراد برخورد قاطعانه و جدی صورت گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: کسی که برای پر کردن جیب خود سلامت مردم را به بازی می‌گیرد و در حالی که مردم به ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و شوینده نیاز دارند این اقلام را احتکار می‌کند و با قیمت‌های چند برابری به آنها می‌فروشد، خائن به مردم و مملکت خود است و باید مجازات شود.

کسی که برای پر کردن جیب خود سلامت مردم را به بازی می‌گیرد و در حالی که مردم به ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و شوینده نیاز دارند این اقلام را احتکار می‌کند، خائن است و باید مجازات شود.

عضو فراکسیون ولایی مجلس در پایان گفت: این افراد به ممکلت خود خیانت کرده‌اند و باید همان حکمی که برای خائنان در نظر گرفته شده است در قبال آنها اجرا شود تا دیگر کسی در شرایط خاص دست به احتکار ملزوماتی که با سلامت جامعه در ارتباط است نزند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها