کد خبر: 389915
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۰۸:۰۶:۵۲
| |

مصطفی خاکسار قهرودی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:

خدمت‌رسانی در اماکن متبرکه رضوی با رعایت نکات بهداشتی تداوم خواهد داشت

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ضمن تشریح اقدامات این آستان مقدس در پیشگیری از شیوع و مبارزه با ویروس کرونا در حرم مطهر رضوی گفت: خدمت‌رسانی در مجموعه اماکن متبرکه رضوی با رعایت نکات بهداشتی و اعمال برخی محدودیت‌ها تداوم خواهد داشت.

خدمت‌رسانی در اماکن متبرکه رضوی با رعایت نکات بهداشتی تداوم خواهد داشت
کد خبر: 389915
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۰۸:۰۶:۵۲

اعتمادآنلاین| مصطفی خاکسار قهرودی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، با تشریح اقدامات آستان قدس رضوی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بارگاه منور حضرت ثامن الحجج(ع) اظهار کرد: با عنایت به شرایط ویژه به وجود آمده و پیرو دستورالعمل دولت محترم و بنا بر مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به منظور حفظ سلامت زائران و خدمه‌ بارگاه منور و ملکوتی امام علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع)، تمهیدات مختلف و اقدامات عملیاتی گسترده‌ای انجام شده است.

وی اضافه کرد: از نخستین ساعات اعلام انتشار ویروس کرونا جلسه مدیریت بحران برای ایمن‌سازی اماکن متبرکه رضوی تشکیل شد و ستاد پدافند غیرعامل، دارالشفاء امام رضا(ع) و تیم‌های پزشکی مستقر در حرم مطهر رضوی در آماده باش کامل قرار گرفتند.

خاکسار قهرودی ارائه مواد شست‌وشوی دست در ورودی‌های حرم مطهر رضوی به زائران و پاکسازی روزانه اماکن حرم مطهر را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و تصریح کرد: نصب نکات آموزشی مقابله با آلودگی در حرم مطهر رضوی و اطراف آن، محدود کردن ارائه خدمت در کفشداری‌ها، محدود کردن تردد در برخی رواق‌ها، جمع‌آوری فرش‌ها در برخی مسیرهای اماکن متبرکه رضوی و ایجاد مسیر ویژه جهت تشرف به روضه منوره رضوی از دیگر اقدامات پیشگیرانه آستان قدس رضوی برای جلوگیری شیوع ویروس کرونا بوده است.

وی با بیان اینکه حضور و تردد زائران طبق روال گذشته در حال انجام است، گفت: با همکاری زائران و مجاوران و مجاهدت خدمه ارجمند، انشالله خدمت‌رسانی در مجموعه اماکن متبرکه رضوی با رعایت نکات بهداشتی و اعمال برخی محدودیت‌ها تداوم خواهد داشت.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ابراز امیدواری کرد با عنایت خاص حضرت رضا(ع) و دعاهای ملت صبور ایران اسلامی به زودی مشکلات برطرف و خدمت‌رسانی به زائران به حالت عادی بازگردد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها