کد خبر: 390060
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۰:۱۲:۴۵
| |

به مناسبت هفته منابع طبیعی صورت گرفت

آغاز کاشت 15 هزار نهال در بوستان جنگلی سرخه حصار

به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و با هدف توسعه فضای سبز و ارتقای شاخص‌های زیست محیطی، عملیات کاشت 15 هزار نهال در بوستان جنگلی سرخه حصار آغاز شده است و تا پایان اسفند ماه ادامه دارد.

آغاز کاشت 15 هزار نهال در بوستان جنگلی سرخه حصار
کد خبر: 390060
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۰:۱۲:۴۵

اعتمادآنلاین| سید مهدی صالح زاده، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 13 شهرداری تهران، توسعه فضای سبز را یکی از برنامه‌های اساسی شهرداری منطقه در قطب گردشگری شرق تهران و توسعه فضای سبز در محوطه بوستان جنگلی سرخه حصار برشمرد و گفت: با توجه به کارکرد فضای سبز در تلطیف هوا و ایجاد فضاهای تفرجگاهی ، عملیات کاشت 15 هزار اصله نهال در فضایی به مساحت 30 هکتار از روز گذشته (11 اسفند ماه) در اراضی توسعه بوستان جنگلی سرخه حصار آغاز شد.

وی با اشاره به آغاز کاشت 15 هزار درخت و درختچه جدید از گونه‌های مقاوم و سازگار به شرایط اقلیمی منطقه اظهارکرد: این نهال‌ها از گونه کاج تهران، لیلکی، بادام کوهی ، بنه و زالزالک است که در ضلع جنوب شرقی بوستان جنگلی سرخه حصار کاشته شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 13 با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده برای آبیاری درختان محدوده ضلع جنوب شرقی بوستان جنگلی سرخه حصار گفت: این محدوده به شبکه آبیاری تحت فشار مخزن ژئوممبران 1600 متر مکعبی مجهز است که حدود 3000 متر لوله گذاری شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 13، مدیران منابع طبیعی استان تهران با حضور در بوستان جنگلی سرخه حصار از عملیات کاشت نهال در این بوستان بازدید کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها