کد خبر: 390142
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۱:۴۲:۱۰
| |

بهزاد هوشمند، دبیر شورای‌ آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت خبر داد:

تدوین دستورالعمل کشوری مبارزه با اپیدمی کرونا در دندانپزشکی

دبیر شورای‌ آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از تدوین دستورالعمل کشوری مبارزه با اپیدمی کرونا ویروس برای توانمندسازی کادرهای بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشکده‌های دندانپزشکی خبر داد.

تدوین دستورالعمل کشوری مبارزه با اپیدمی کرونا در دندانپزشکی
کد خبر: 390142
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۱:۴۲:۱۰

اعتمادآنلاین| بهزاد هوشمند، دبیر شورای‌ آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، با تاکید بر به‌روزرسانی و توانمندسازی کادرهای بهداشتی، درمانی و آموزشی و اعضای هیات علمی دانشکده‌های دندانپزشکی کشور در راه مبارزه با ویروس کرونا، گفت: به منظور بالا بردن سطح سواد سلامت عامه مردم تدوین دستورالعمل کشوری مبارزه با اپیدمی کرونا ویروس در دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اپیدمی کرونا ویروس در کشور و نقش دانشکده‌های دندانپزشکی به عنوان مراکز بالفعل آموزشی، درمانی و بهداشتی کشور بر آن شدیم که با هماهنگی و همدلی تمامی واحدهای ذیربط در نظام سلامت، انجمن‌های علمی تخصصی و جامعه دندانپزشکی ایران مجموعه ای را براساس استانداردهای جهانی و به منظور استمرار فعالیتها در این بخش تدوین کنیم.

دبیر شورای‌ آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از تدوین وابلاغ دستورالعمل کشوری دانشکده های دندانپزشکی در ارتباط با استمرار فعالیتها در شرایط جدید کشور و تدوین دستورالعمل گزیده نکات بالینی و ارائه خدمات دندانپزشکی در اپیدمی کرونا ویروس خبر داد.

هوشمند تدوین پمفلت های آموزشی و فرم های خودغربالگری، فرم تریاژ تشخیصی و غربالگری بیماران جهت بهره برداری توسط مراکز آموزش درمانی و دانشکده های دندانپزشکی سراسر کشور را از جمله مفاد مصوب در این دستورالمعل کشوری نام برد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها