کد خبر: 390285
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۴:۵۸:۲۱
| |

کُری «پیکه» بعد از باخت؛ «بدترین رئالی بود که تا به حال در برنابئو دیده بودم»

جرارد پیکه با وجود متحمل شدن شکست به همراه بارسا در ال‌کلاسیکو شب گذشته، مدعی است رئال مادرید فعلی یکی از بدترین تیم‌هایی است که در طول این سال‌ها در برنابئو با آن مواجه شده است.

کُری «پیکه» بعد از باخت؛ «بدترین رئالی بود که تا به حال در برنابئو دیده بودم»
کد خبر: 390285
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۴:۵۸:۲۱

اعتمادآنلاین| بارسا پیش از آنکه در نیمه دوم قربانی نبوغ «وینیسیوس جونیور» و «ماریانو دیاز» تعویضی شود، در نیمه نخست چندین فرصت گلزنی را از دست داد.

پیکه در خصوص این بازی گفت: ناراحت هستیم. فکر کردیم می‌توانیم از این بازی نتیجه خوبی بگیریم چون رئال با شرایط بدی به این بازی آمده بود. در واقع در نیمه نخست بدترین رئالی بود که تاکنون در برنابئو با آن مواجه شده بودم.

وی ادامه داد: البته این حرف را به عنوان یک انتقاد یا طعنه مطرح نکردم. همه ما مشکل داریم و ما هم خیلی خوب کار نمی‌کنیم اما حقیقت این است که یک فرصت خوب را از دست دادیم. کنترل بازی را در اختیار داشتیم و اگر از چند موقعیتی که به دست آوردیم بهره می‌بردیم، کار برای آنان به اندازه بالا رفتن از یک کوه دشوار می‌شد.

پیروزی برای بارسا به معنای افزایش برتری در صدر جدول لالیگا به اندازه پنج امتیاز بود اما در عوض کاتالان‌ها هفته را با یک امتیاز کمتر نسبت به سفیدپوشان به پایان رساندند.

پیکه در ادامه گفت: ما یک فرصت خوب برای ضربه زدن به آنان را از دست دادیم؛ باید در نیمه دوم بهتر بازی می‌کردیم. توپ‌ها را از دست دادیم و اعتماد به نفس آنها بیشتر و بیشتر شد و ما را در خط دفاعی خودمان زمین‌گیر کردند. شبیه یک موقعیت از دست رفته است به ویژه در نیمه اول؛ می‌توانستیم در 45 دقیقه اول کار را تمام کنیم.

وی افزود: بدیهی است که این نتیجه آنان را تقویت می‌کند؛ اعتماد به نفس آنان افزایش می‌یابد. این موضوع به ما ضربه می‌زند اما غرق‌مان نمی‌کند. اگر در ادامه خوب کار کنیم هنوز هم می‌توانیم لالیگا را فتح کنیم. باید نقاط ضعف‌مان را در نیمه دوم این بازی برطرف کنیم اما هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.

این در حالی است که «سرخیو راموس» پاسخ اظهارات پیکه را با خنده داد و گفت: حاضرم در تمام ال‌کلاسیکوها بد بازی کنیم درست مثل حرف‌های او در مورد بازی نیمه نخست، اما در نهایت برنده باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر وی هم بارسا بدترین تیم چند سال اخیر بود یا خیر، گفت: به هیچ وجه فکر نمی‌کنم آنها بد بودند بلکه به نوع بازی آنها احترام می‌گذارم.

در این بین، «زین الدین زیدان» پس از متحمل شدن 2 شکست متوالی برابر تیم‌های منچسترسیتی و لوانته، با ابراز خوشحالی از بازگشت به مسیر پیروزی اظهار داشت: فکر می‌کنم مستحق این پیروزی بودیم هم از لحاظ دفاعی و هم از حیث هجومی؛ نیمه نخست متعادل بود. پرس از جلو را در این نیمه بدون نقص انجام ندادیم اما در نیمه دوم به مراتب بهتر بودیم. سه امتیاز مهمی به دست آوردیم زیرا هفته سختی را پشت سر گذاشته بودیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها