کد خبر: 390338
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

برگزاری مراسم GDC به تابستان موکول شد

عوامل برگزارکننده مراسم GDC اعلام کردند به دلیل شیوع ویروس کرونا، برگزاری این مراسم تا تابستان به تعویق می‌افتد.

برگزاری مراسم GDC به تابستان موکول شد
کد خبر: 390338
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یکی از برترین و مهم‌ترین کنفرانس‌های مربوط به عناوین رایانه‌ای که هر سال برگزار می‌شود و تقریبا تمامی توسعه‌دهندگان عناوین رایانه‌ای در آن حضور دارند، کنفرانس Game Developers Conference یا همان GDC است. معمولا توسعه‌دهندگان عناوین رایانه‌ای در این کنفرانش از برنامه‌های خود برای سال آینده و همچنین عناوینی که قرار است در بازه برگزاری مراسم فعلی تا بعدی GDC منتشر شود حرف می‌زنند و همین موضوع این کنفرانس را بسیار با اهمیت کرده است. اما ظاهرا مراسم امسال GDC به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان چند ماه به تعویق افتاده است و این مراسم در تابستان برگزار می‌شود.

از طرفی از آنجایی که بسیاری از شرکت‌های بزرگ پیش از این اعلام کرده بودند در مراسم GDC شرکت نمی‌کنند، عملا برگزاری این مراسم بیهوده بود. بنابراین عوامل برگزارکننده GDC از برگزاری این مراسم تا تابستان 2020 منصرف شدند.

یکی از مهم‌ترین شرکت‌هایی که پیش از این اعلام کرده بود در مراسم GDC شرکت نمی‌کند، شرکت سونی بود. خبر عدم حضور سونی در GDC یکی از بدترین اخبار منتشر شده در چند روز اخیر در حوزه گیم بود چراکه احتمال داشت سونی در این مراسم از کنسول نسل بعدی خود را داشته باشداما اکنون مشخص نیست از این کنسول چه زمانی رونمایی خواهد شد.

در حال حاضر هیچ تاریخ جدیدی برای این برنامه اعلام نشده است؛ اما طبق اعلام توییتری عوامل برگزارکننده GDC، احتمالا برگزاری این مراسم تا تابستان به تاخیر بیقتد. با این حال باید تا زمان گرم شدن هوا و کاهش شیوع ویروس کرونا برای مشخص شدن زمان دقیق برگزاری مراسم GDC صبر کرد. همچنین احتمال لغو شدن مراسم E3 که قرار است در ماه ژوئن برگزار شود نیز وجود دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها