کد خبر: 390528
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۱:۲۶:۳۹
| |

جلال بنار، نماینده فیروزکوه در شورای اسلامی استان تهران:

کنار نیروهای خدمات شهری برای مبارزه با کرونا ایستاده‌ایم

نماینده فیروزکوه در شورای اسلامی استان تهران درباره تلاش مدیران شهری شهرستان‌های استان تهران برای آسیب کمتر به شهروندان، گفت: شهرداری و نیروهای خدماتی بر اساس دستور عمل، بانک‌ها، مساجد، جایگاه‌های سی ان جی، سرویس بهداشتی عمومی و پارک‌ها را به منظور مقابله با ویروس ضد عفونی می‌کند.

کنار نیروهای خدمات شهری برای مبارزه با کرونا ایستاده‌ایم
کد خبر: 390528
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۱:۲۶:۳۹

اعتمادآنلاین| جلال بنار، نماینده فیروزکوه در شورای اسلامی استان تهران در مورد کرونا گفت: جوی احساسی همواره بر شهر حاکم است. البته تاکنون فرد مبتلا به ویروس کرونا از سوی سیستم درمانی شهرستان شناسایی نشده است با وجود این شهرداری و شورای شهر به وظایف خود در ارتباط با پیشگیری از شیوع این بیماری عمل می‌کنند. بیمارستان امام خمینی فیروزکوه نیز آمادگی لازم را در این زمینه دارد.

بنار در ادامه افزود: شهرداری و نیروهای خدماتی براساس دستور عمل ابلاغی ، بانک ها، مساجد، جایگاه های سی ان جی، سرویس بهداشتی عمومی و پارک ها را به صورت مداوم ضد عفونی می‌کند.

عضو شورای شهر فیروزکوه تاکید کرد: مدیران شهری در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس از مردم درخواست هایی از جمله خود ناقل پنداری، عدم حضور در گردهمایی‌ها و نرفتن به سفر در شرایط اضطراری کنونی داشته‌اند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان تهران، وی در مورد دستور العمل هایی که به همکاران خدمات شهری شهرداری داده شده اشاره کرد و اظهار داشت: آموزش های لازم در ارتباط با نحوه گندزایی به این نیروهای خدوم توسط کارشناسان بهداشت محیط داده شده است تا در حین نگهداشت شهر گرفتار این ویروس نشوند. از این رو امکانات لازم نیز در اختیار آنها قرار گرفته است. نمی‌توان شهر را تعطیل کرد. از این رو با قدرت بیشتری به آموزش‌های فردی و اجتماعی در این ارتباط خواهیم پرداخت تا از این گردنه عبورکنیم. از این رو در کنار نیروهای خدمات شهری ایستاده‌ایم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها