کد خبر: 391479
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ ۰۹:۴۱:۱۵
| |

جلال میرزایی، نماینده ایلام:

ایفای درست نقش نظارتی مجلس راهگشای خیلی از مسائل است

جلال میرزایی، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کار اجرایی در دست مجلس نیست و خیلی از انتظاراتی که جامعه از مجلس دارد نظیر کنترل تورم و بحث اشتغال نیازمند ورود مجلس است که نحوه آن مشخص نیست‌.

ایفای درست نقش نظارتی مجلس راهگشای خیلی از مسائل است
کد خبر: 391479
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ ۰۹:۴۱:۱۵

اعتمادآنلاین| ‌ جلال میرزایی، عضو فراکسیون امید مجلس درباره اولویت‌های مجلس یازدهم بیان کرد: مجلس شورای اسلامی دارای ساختار و چارچوبی است که باید بر این اساس جلو رود، زمانی که مجلس جدید شروع به کار می کند یکسری طرح ها و لوایح نیز از پیش تعیین شده که باید نمایندگان به آن رسیدگی کنند. این اقدامات به طور روتین انجام می شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس تصریح کرد: خیلی از انتظاراتی که از مجلس می رود نیازمند ورود به مسائل کلان نظیر سیاست خارجی و چالش های اقتصادی است که متاسفانه نحوه ورود مجلس به این مسائل دیده نشده است.

این عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه تاکید کرد: واقعیت این است که کار اجرایی در دست مجلس نیست و خیلی از انتظاراتی که جامعه از مجلس دارد نظیر کنترل تورم، بحث اشتغال و سایر مسائل نیازمند ورود مجلس است که نحوه آن مشخص نیست‌.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: سوال من در این چند سال این بود که مجلس چگونه می خواهد به این مسائل ورود کند؟. باید نحوه ورود مجلس به این مسائل روشن شود. اگر نقش نظارتی مجلس به درستی انجام شود می تواند راهگشای حل خیلی از مسائل و اجرای صحیح قوانین و مصوبات باشد.

میرزایی در پایان افزود: نباید توقعات را از مجلس به اندازه ای بالا برد که فردا نتواند پاسخگوی آن باشد و جایگاه آن تنزل یابد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها