کد خبر: 391977
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۴:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

شرکت آمریکایی تسلا برای نخستین بار در چین جذب نیرو می‌کند

شرکت خودروسازی تسلا از پی توسعه فعالیت‌های اقتصادی در چین، به تازگی تبلیغاتی را برای جذب چند مدیر پروژه به منظور طراحی، اجرا و توسعه پروژه‌های خورشیدی با اهداف تجاری یا مسکونی منتشر کرده است که می‌توان آن را نخستین اقدام این شرکت بزرگ آمریکایی برای جذب نیرو در چین به شمار آورد.

شرکت آمریکایی تسلا برای نخستین بار در چین جذب نیرو می‌کند
کد خبر: 391977
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| همزمان با تلاش شرکت خودروسازی تسلا برای توسعه بازار انرژی در چین، این شرکت به تازگی تبلیغاتی را برای جذب چند مدیر پروژه در این کشور منتشر کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین ، به نقل از رویترز، انتشار 2 پست واحد منابع انسانی شرکت تسلا روی حساب رسمی این شرکت در WeChat را می‌توان نخستین اقدام این شرکت خودروسازی آمریکایی برای جذب نیرو در چین به شمار آورد.

شرکت تسلا پس از انتشار این پست هیچ توضیحی ارائه نکرد.

الون ماسک

ایلان ماسک، میلیاردر معروف و رئیس تسلا، ماه گذشته روی حساب توییتری خود خبر داده بود که «به زودی» زمانی را برای اجرای پروژه‌های انرژی خورشیدی در چین و اروپا تعیین می‌کند.

در یکی از پست‌ها آمده است، شرکت تسلا به دنبال جذب چند مدیر پروژه برای طراحی و اجرای پروژه‌های خورشیدی با اهداف تجاری یا مسکونی است. اما پست دوم به جذب چند نیرو برای توسعه پروژه‌های ذخیره انرژی خورشیدی مربوط می‌شود.

مشاغل تبلیغ‌شده مربوط به کارخانه 2 میلیارد دلاری تسلا در شانگهای است. این کارخانه پایان سال گذشته تحویل خودروهای سدان الکتریکی «مدل 3» ساخت چین را آغاز کرد.

شرکت تسلا سال 2016 با خرید شرکت کالیفرنیایی SolarCity به مبلغ 2.6 میلیارد دلار وارد کسب‌وکار انرژی‌های خورشیدی شد و اعلام کرد که با جدیت به دنبال توسعه کسب‌وکار در حوزه انرژی است.

خدمات انرژی تسلا شامل Solar Roof، سیستم تولیدکننده انرژی مشابه کاشی‌های سقفی و Powerwall می‌شود که می‌تواند انرژی پنل‌های خورشیدی را در خود ذخیره کند.

وزارت انرژی چین در ماه ژانویه اعلام کرد که قصد دارد در سال 2020، یک و نیم میلیارد یوان (2.17.27 میلیون دلار) روی پروژه‌های جدید انرژی خورشیدی سرمایه‌گذاری کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها