کد خبر: 391986
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۱۵:۱۹:۰۹
| |

محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در مجلس در نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت تاکید کرد:

اطلاع رسانی صحیح و جلب اعتماد مردم در اولویت قرار گیرد

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به وزیر بهداشت و مسئولان استان و شهرستان اردکان پیرامون شیوع کرونا ویروس، برخی از موارد مهم در این رابطه را مورد تاکید قرار داد.

اطلاع رسانی صحیح و جلب اعتماد مردم در اولویت قرار گیرد
کد خبر: 391986
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۱۵:۱۹:۰۹

اعتمادآنلاین| محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در مجلس در این نامه آورده است: از روحیه ایثارگرانه و مجاهدت مخلصانه پرستاران، پزشکان و سایر نیروهای خدوم در خط مقدم مقابله با کرونا ویروس صمیمانه تشکر می نمایم.

وی با اشاره به اینکه در سفر اخیر خود، از مراکز بهداشتی و درمانی یزد و اردکان بازدید و ضمن برگزاری جلسه با مدیران بهداشت و درمان استان، مشکلات و کمبودها منعکس و اقدامات و کمک هایی انجام شده است یادآور شد: باید در حوزه آموزش عمومی و پیشگیری، اقدامات فراگیرتر و موثرتری با کمک رسانه ها و صدا و سیما انجام شود.

تابش در ادامه این نامه آورده است: با توجه به گزارش‌های دریافتی و شواهد موجود، وضعیت شیوع این بیماری در استان یزد و شهرستان اردکان نگران کننده است.

وی با تأکید بر این موضوع که نسبت به تامین برخی تجهیزات و اقلام بهداشتی همچنین قرنطینه موضعی اماکن دارای وضعیت حاد بهداشتی باید اقدام شود تصریح کرد: بحث تعطیلی عمومی شهرهای در معرض خطر، کارخانجات و ادارات و تاکید بر منع خروج مردم از منازل مورد توجه جدی قرار گیرد.

تابش در پایان این نامه، اطلاع رسانی صحیح و جلب اعتماد مردم را از اولویت کارهایی دانسته که باید صورت گیرد و در این باره اضافه کرده است: با تمام توان، برای امنیت و آرامش و سلامت مردم در کنارتان هستیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها