کد خبر: 392002
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۱۵:۵۴:۳۳
| |

حمله آرژانتینی به جادوگر؛ «مسی نسبت به گذشته بیشتر زمین را متر می‌کند»

گلر اسبق تیم ملی آرژانتین در اظهاراتی عجیب و تند مدعی شد که «لیونل مسی» دیگر یک پدیده در فوتبال نیست و به دلیل ریتم کُند، بازی تیمش را «خراب» می‌کند.

حمله آرژانتینی به جادوگر؛ «مسی نسبت به گذشته بیشتر زمین را متر می‌کند»
کد خبر: 392002
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۱۵:۵۴:۳۳

اعتمادآنلاین| هوگو گاتی که به همراه باشگاه بوکا جونیورز 2 بار فاتح جام لیبرتادورس شد مدعی است مرد 32 ساله آرژانتینی نسبت به گذشته «بیشتر در زمین قدم می‌زند.»

با وجود اظهارات گاتی، مسی در فصل جاری در مجموع 30 بازی برای بارسا، 23 گل به ثمر رسانده است.

با این حال، این گل‌ها تاثیر زیادی روی نظر گاتی ندارد.

او در این‌باره گفت: اهمیتی ندارد که در آرژانتین بابت این اظهارات مرا به باد انتقاد بگیرند. من یک آرژانتینی دوآتشه هستم و مسی یک پدیده است اما در حال حاضر نه.

وی ادامه داد: آنها با او اشتباه رفتار می‌کنند زیرا بزرگ‌تر و بزرگ‌تر کردن او کار درستی نیست. مسی به این تعریف‌ها عادت می‌کند و بیشتر و بیشتر در زمین راه می‌رود. او باید بهتر از این بازی کند.

گلر اسبق آلبی سلسته افزود: کریستیانو رونالدو و مسی جزو بهترین‌ها هستند اما مسی باید بهتر باشد؛ او به ریتم کُند و قدم زدن عادت کرده و آنهایی که فوتبال را می‌شناسند، حرف مرا قبول دارند. «هی پسر استارت بزن، باید بهتر از این حرف‌ها بازی کنی!»

گاتی تاکید کرد: وقتی بازیکنی مثل مسی وجود دارد، هم تیمی‌هایش همیشه توپ را به او می سپارند تا برنده شوند درست همان اتفاقی که در زمان «دیگو مارادونا» و «پله» می‌افتاد اما حقیقت این است که آنها تیم را خراب می‌کنند و از همه توانایی‌شان در بازی بهره نمی‌برند. بازیکنان عادت کرده‌اند توپ را به او پاس بدهند و نه هیچکس دیگر.

با این وجود، مسی همچنان یکی از برجسته‌ترین فوتبالیست‌های جهان محسوب می‌شود؛ کسی که 6 بار توپ طلای جهان را به خانه برده و یک دوجین رکورد به نام خود ثبت کرده است؛ او رکورددار بیشترین گل زده در تاریخ باشگاه بارسلونا است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها