کد خبر: 392129
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۸ ۱۲:۱۳:۲۰
| |

حسن بهرام نیا عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی؛

اخلاق و شرع حکم می‌کند از ترددهای غیرضروری پرهیز کنیم

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد که از نظر اخلاقی و انسانی و شرعی همه ما باید هر کاری که از دستمان برمی‌آید به ویژه رعایت توصیه‌های پزشکی و کاهش ترددهای غیر ضروری را برای مقابله با کرونا انجام دهیم.

اخلاق و شرع حکم می‌کند از ترددهای غیرضروری پرهیز کنیم
کد خبر: 392129
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۸ ۱۲:۱۳:۲۰

اعتمادآنلاین| حسن بهرام نیا عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توجه مردم به توصیه‌های پزشکی و ماندن در خانه، بیان کرد: برای جلوگیری از همه گیر شدن این ویروس و کنترل آن ستاد مقابله با کرونا به هموطنان توصیه داشته که از ترددهای غیر ضروری و مسافرت در شرایط کنونی پرهیز کنند. از لحاظ اخلاق و شرع نیز حکم بر این است که ما از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنیم و با جامعه و هموطنانمان در کنترل این ویروس همکاری کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: توصیه‌ها بر این است که از هرگونه تجمع در این روزها خودداری شود. از نظر اخلاقی و انسانی و شرعی همه ما باید هر کاری که از دستمان برمی آید به ویژه رعایت توصیه های پزشکی و کاهش ترددهای غیر ضروری را انجام دهیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس تصریح کرد: افرادی که مشکوک به این بیماری هستند نیز باید خود را قرنطینه کرده و رعایت مسائل بهداشتی و درمانی را در اولویت قرار دهند. دولت نیز باید با جدیت به این موضوع ورود کند و امکانات بهداشتی لازم را در اختیار مردم قرار دهد.

وی در ادامه تاکید کرد: عوامل توزیع کننده نیز باید شرایط اقتصادی جامعه و سلامتی مردم را در نظر گرفته و از احتکار و گران فروشی خودداری کنند. بازی با سلامتی مردم ظلم است. مبادی نظارتی نیز باید با جدیت ورود کنند و از هرگونه تخلف در توزیع لوازم و امکانات بهداشتی جلوگیری شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها