کد خبر: 392356
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۱۴:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از گیشه آخر هفته سینماهای دنیا گزارش می‌دهد:

انیمیشن «به پیش» صدرنشین گیشه شد/ 2 فیلم هفته اولی در بین پرفروش‌ها/ رقابت تنگاتنگ «مرد نامرئی» با انیمیشن تازه اکران‌شده «به پیش»

در رقابت تنگاتنگ «مرد نامرئی» با انیمیشن تازه اکران‌شده «به پیش»، مرد نامرئی جایگاه هفته پیش خود در صدر جدول را از دست داد و در رده دوم جدول قرار گرفت.

انیمیشن «به پیش» صدرنشین گیشه شد/ 2 فیلم هفته اولی در بین پرفروش‌ها/ رقابت تنگاتنگ «مرد نامرئی» با انیمیشن تازه اکران‌شده «به پیش»
کد خبر: 392356
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ تبسم کشاورز - این آخر هفته و طی روزهای 6 تا 8 مارس (16 تا 18 اسفند) سینمای جهان شاهد اکران فیلم‌های جدیدی بود که از بین آنها 2 فیلم سینمایی «راه بازگشت» و انیمیشن «به پیش» توانستند به جمع پرفروش‌ها راه یابند.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از Box Office Mojo، در رقابت تنگاتنگ «مرد نامرئی» و انیمیشن تازه اکران‌شده «به پیش»، مرد نامرئی جایگاه هفته پیش خود در صدر جدول را از دست داد و در رده دوم جدول قرار گرفت.

در ادامه، گزارش اعتمادآنلاین را از باکس‌آفیس سینمای آمریکا و جهان می‌خوانید.

به پیش

انیمیشن «به‌ پیش» (onward) به کارگردانی دن اسکنلون در هفته اول اکران خود در 4310 سالن نمایش 40 میلیون دلار فروش داشت و توانست صدرنشین گیشه شود.

کل فروش به پیش در گیشه جهانی تاکنون 68 میلیون دلار بوده است.

این انیمیشن که محصول کمپانی والت دیزنی پیکچرز و در ژانر کمدی‌ماجراجویی است داستان 2 برادر را بازگو می‌کند که سفری طولانی را با یکدیگر آغاز می‌کنند تا ببینند آیا هیچ سحر و جادویی در دنیا باقی مانده است یا نه. آنها در این مسیر وارد سفری خطرناک و پردردسر می‌شوند و با افراد خاصی ملاقات می‌کنند.

تام هالند، کریس پرت و جولیا لوئی درایفورس صداپیشگان این انیمیشن هستند.

انیمیشن «به‌پیش» onward

مرد نامرئی

فیلم سینمایی «مرد نامرئی» (The Invisible Man) به کارگردانی لی ونل در دومین هفته اکران خود در 3610 سالن نمایش به فروشی بیش از 15 میلیون دلار دست پیدا کرد و در رتبه دوم باکس‌آفیس نشست.

مرد نامرئی اقتباسی از رمان مرد نامرئی اثر اچ.جی. ولز و بازسازی فیلم مرد نامرئی محصول سال 1937 به کارگردانی جیمز ویل است.

کل فروش مرد نامرئی در آمریکای شمالی به بیش از 52 میلیون دلار و فروش این فیلم اکنون در گیشه جهانی به بیش از 98 میلیون دلار رسیده است.

این فیلم که محصول کمپانی یونیورسال پیکچرز است و در ژانر ترسناک و علمی‌تخیلی ساخته شده زندگی نامزد سسیلیا کاس را بازگو می‌کند که دست به خودکشی می‌زند؛ سسیلیا تصمیم می‌گیرد خاطراتش را به فراموشی بسپارد و یک زندگی جدید برای خود بسازد، اما خیلی زود طی اتفاقی به مرگ نامزدش شک می‌کند.

الیزابت ماس، الیور جکسون کوهن و آلدیس هاج در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

مرد نامرئی

راه بازگشت

فیلم «راه بازگشت» (The Way Back) به کارگردانی گاوین اوکانر در هفته اول اکران خود در 2718 سالن نمایش فروشی بیش از هشت میلیون دلار داشت و توانست در رتبه سوم قرار گیرد.

کل فروش این فیلم در گیشه جهانی اکنون به بیش از 9 میلیون دلار رسیده است.

این فیلم که محصول برادر وارنر است و در ژانر درام‌ورزشی تولید شده داستان یک بازیکن سابق بسکتبال را به تصویر می‌کشد که زندگی انزواگرانه‌ای را پیشه کرده است، اما خیلی زود فرصتی به دست می‌آورد که مربیگری یک تیم را بر عهده گیرد. با این حال طولی نمی‌کشد که دوباره با چالش‌های گذشته‌اش روبه‌رو می‌شود.

بن افلک، جنینا گاوانکار و آل مدریگال در این فیلم حضور دارند.

راه بازگشت

سونیک خارپشت

انیمیشن «سونیک خارپشت» (Sonic the Hedgehog) به کارگردانی جفری فاولر طی چهارمین هفته اکران خود در 3717 سالن نمایش با فروش هشت میلیون دلار در رتبه چهارم باکس‌آفیس جای گرفت.

کل فروش انیمیشن سونیک خارپشت در آمریکای شمالی بیش از 140 میلیون دلار بوده و فروش این فیلم اکنون در گیشه جهانی به بیش از 295 میلیون دلار رسیده است.

این انیمیشن که محصول جدید کمپانی پارامونت پیکچرز است و در ژانر علمی‌تخیلی تولید شده زندگی خارپشتی فرازمینی را روایت می‌کند که با سرعت مافوق صوت به زمین آمده و در این میان با پلیسی به نام تام آشنا می‌شود و تام کمک می‌کند تا دکتر رباتنیک به قدرت او دست پیدا نکند.

جیم کری، بن شوارتز و جیمز مارسدن در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

سونیک خارپشت

آوای وحش

فیلم سینمایی «آوای وحش» (The Call of the Wild) به کارگردانی کریس سندر در هفته سوم اکران خود در 3914 سالن نمایش، با فروش هفت میلیون دلار رتبه پنجم باکس‌آفیس را به دست آورد.

این فیلم که جدیدترین اقتباس از کتاب به‌یادماندنی جک لندن محسوب می‌شود در آمریکای شمالی بیش از 57 میلیون دلار و در گیشه جهانی بیش از99 میلیون دلار فروش داشته است.

آوای وحش که محصول کمپانی فاکس قرن بیستم و در ژانر ماجراجویی است داستان زندگی یک سگ سورتمه‌ای در آلاسکا را بازگو می‌کند، و طولی نمی‌کشد که او متوجه می‌شود باید برای زنده ماندن بجنگد.

هریسون فورد، دن استیونز، عمر سی و کارن گیلان در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

آوای وحش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها