کد خبر: 392400
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۱۰:۴۲:۳۰
| |

«ستاره‌ی سحرآمیز ناپک» به قلم فرزین پارسی‌کیا منتشر شد

هواپیمایی «هما» به عنوان سفیر گردشگری ایران، اولین کتاب از سلسله کتاب‌های داستانِ مصور کودک را با همکاری نشر «حس‌آخر» منتشر کرد.

«ستاره‌ی سحرآمیز ناپک» به قلم فرزین پارسی‌کیا منتشر شد
کد خبر: 392400
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۱۰:۴۲:۳۰

اعتمادآنلاین| هواپیمایی «هما» به عنوان سفیر گردشگری ایران، اولین کتاب از سلسله کتاب‌های داستانِ مصور کودک را با موضوع سفر به شهرهای مختلف و معرفی نقاط گردشگری ایران، با همکاری نشر «حس‌آخر» منتشر کرد.


به گزارش اعتمادآنلاین، «ستاره‌ی سحرآمیز ناپک» نام اولین کتاب از سری کتاب‌های «کوروش در سفر به...» است که به قلم نویسنده و شاعر کودکان فرزین پارسی‌کیا و با تصویرگری بهار مقبولی، ماجرای پسری را روایت می‌کند که در سفر به بلوچستان با اتفاق‌ عجیبی رو‌به‌رو می‌شود.


این کتاب که با امکان رنگ‌آمیزی و مشارکت کودک در تصویرسازی طراحی شده است در قطع خشتی و تیراژ ده‌هزار نسخه منتشر و به زودی توسط هواپیمایی هما (ایران‌ایر) عرضه خواهد شد.


پارسی‌کیا درباره‌ی این کتاب گفت: هدف از ایده‌پردازی، طراحی و نشر این سری کتاب‌ها، آشنایی بیشتر کودکان با مناطق بکر و زیبایی‌ست که می‌تواند مقاصد گردشگری باشند با توجه به این موضوع که خلاقیت، هیجان و رویاپردازی نیز در آن‌ها لحاظ می‌شود.


پارسی‌کیا پیش از این نیز دو کتاب مصور کودک «فری موفری» و «ستاره‌های یک شب تعطیل» را با همکاری نشر حس‌آخر منتشر کرده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها