کد خبر: 392436
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۱۱:۳۵:۴۱
| |

سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:

جداسازی آموزش پزشکی از بدنه آموزش عالی کشور، ما را در رتبه‌بندی آموزشی دچار مشکل کرده است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به مطالعات میان رشته‌‎ای در فضای علمی جهان گفت: در این زمینه جداسازی آموزش پزشکی از بدنه آموزش عالی کشور، ما را در رتبه‌بندی آموزشی دچار مشکل کرده و ارتباط علوم پزشکی با سایر رشته‌های علمی را نیز با اختلال مواجه کرده است، می‌توان مسیرهای میانه‌ای را برای تقویت همکاری بین رشته‌ای فراهم آورد.

جداسازی آموزش پزشکی از بدنه آموزش عالی کشور، ما را در رتبه‌بندی آموزشی دچار مشکل کرده است
کد خبر: 392436
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۱۱:۳۵:۴۱

اعتمادآنلاین| سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار با علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مدیران این معاونت طی سخنانی گفت: این جای خوشبختی است که علی‌رغم جو ایران هراسی که دشمنان ما ایجاد کرده‌اند، کشورمان در زمینه پزشکی به مرجعیت علمی دست یافته و مورد اعتماد مردم منطقه و سایر کشورهاست.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به مطالعات میان رشته‌‎ای در فضای علمی جهان ادامه داد: در این زمینه جداسازی آموزش پزشکی از بدنه آموزش عالی کشور، ما را در رتبه‌بندی آموزشی دچار مشکل کرده است و ضمناً ارتباط علوم پزشکی با سایر رشته‌های علمی را نیز با اختلال مواجه کرده است، می‌توان مسیرهای میانه‌ای را برای تقویت همکاری بین رشته‌ای فراهم آورد.

عاملی با اشاره به تجربه دانشگاه‌های مطرح جهان در این زمینه گفت: تغییر ساختاری در این موضوع هرچند مشکل است، ولی غیر ممکن نیست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها