کد خبر: 392488
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۱۲:۴۵:۳۴
| |

احسان حدادی:

امیدوارم المپیک لغو نشود/ از خودم انتظار مدال دارم

قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: از خودم انتظار دارم که روی سکوی المپیک بروم.

امیدوارم المپیک لغو نشود/ از خودم انتظار مدال دارم
کد خبر: 392488
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۱۲:۴۵:۳۴

اعتمادآنلاین| مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی امروز (دوشنبه) برگزار و افشین داوری با 20 رای به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. احسان حدادی که به عنوان نماینده ورزشکاران مرد در این مجمع حضور داشت، درباره مجمع گفت: از اینکه رئیس دوومیدانی مشخص شد خوشحالم. انتخابات خوبی بود و اکثر روسای هیات‌ها شرکت کردند. نظر جمع محترم است و باید به این نظر احترام بگذاریم. آقای کیهانی مجمع را ترک کرد و دلایلی داشت که به خودش ارتباط دارد اما از روسای هیات‌ها توقع داشتم که همه در مجمع حضور داشته باشند چون حضور آنها نشان می‌دهد که دل روسای هیات‌ها برای دوومیدانی می‌سوزد و به همین دلیل ورود می‌کنند. ویروس کرونا که هیچ اگر هزار مریضی دیگر هم بود قطعا باید شرکت می‌کردند چون قرار بود سرنوشت یک فدراسیونی که مدال المپیک کسب کرده است، مشخص شود. قطعا اگر در دوومیدانی مدال کسب کنیم دل مردم ایران خیلی شاد می‌شود.

او در این مورد افزود: متاسفانه برخی روسای هیات‌ها به هر دلیلی شرکت نکردند اما می‌توانستند رای خود را اعلام کنند. برای آقای داوری در چهار سالی که رئیس هستند آرزوی موفقیت دارم و به آقای کیهانی خدا قوت و خسته نباشید می‌گویم. از وزارت ورزش تشکر می‌کنم که انتخابات را با این شرایط سخت برگزار کرد. علاوه بر این از کمیته ملی المپیک، آقای عرب و تمامی اعضایی که حضور داشتند هم تشکر می‌کنم. تمام سعی و تلاشم را می‌کنم تا در المپیک 2020 روی سکو باشم و مدال بگیرم.

حدادی در مورد شرایط سخت خود برای آماده سازی گفت: شرایط در کل کشور به این صورت است. در جزیره کیش تمرین می‌کردم که پروازهای کیش محدود شده است، وضعیت اردوهای برون مرزی فعلا مشخص نیست و اتفاقی است که در کل دنیا افتاده و نمی‌توانیم در این مورد تصمیم بگیریم به همین دلیل صبر می‌کنیم و تمریناتم را انجام می‌دهم. به دلیل شرایط کشور تمرینات بدنسازی‌ام را در منزل انجام می‌دهم و دیروز همراه با آقای توکلی در منزل تمرینات سنگینی در منزل انجام دادم. امیدوارم همه چیز دست به دست هم بدهد و کل کاروان المپیک ایران موفق شود.

او در مورد احتمال تعویق المپیک 202 به دلیل شیوع کرونا گفت: از خودم انتظار دارم که روی سکوی المپیک بروم. هفت نفر در دنیا هستیم که تقریبا رکوردهایمان در یک حد و بین 65 تا 67 است که 67 هم طلای قهرمانی جهان را به دست آورد. هر کسی که بهتر تمرین کند بهترین نتیجه را می گیرد. ورزشکاران هر روز تمرین می‌کنند و حتی رقبای خودم و هیچ‌کس به دلیل کرونا یا احتمال لغو المپیک تمرینش را کنسل نکرده است. از آنجایی که گویا قانون المپیک به این صورت است که نمی‌توانند زمان آن را تغییر بدهند و به چهار سال بعد موکول می‌شود امیدوارم کنسل نشود چون ممکن است چهار سال بعد به سن من نخورد و مشکلی پیش نیاید و هزاران ورزشکاری که در سراسر دنیا تمرین می‌کنند بتوانند بهترین نتیجه را بگیرند.

حدادی در مور شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: به خاطر ویروسی که به کشور ورود کرده است در شرایط سختی زندگی می‌کنیم، از مردم می‌خواهم که خونسردی خود را حفظ کنند و بدانند این بیماری در کل دنیا فراگیر شده و امیدوارم که خیلی زود از کشورمان خارج شود. مردم ما همه قوی هستند و قطعا این ویروس در ایران نمی‌تواند کار خاصی انجام بدهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها