کد خبر: 392779
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۰:۰۱:۰۴
| |

فراخوان «نمایش‌خانه» منتشر شد/ جشنواره‌ای برای مقابله با کرونا

فراخوان جشنواره مجازی «نمایش‌خانه» با تمرکز بر سه محور «چگونه کرونا را شکست دهیم»، «نوروز را در خانه بمانیم» و «متل‌ها و قصه‌های قدیمی سرزمین مادری را احیا کنیم» منتشر شد.

فراخوان «نمایش‌خانه» منتشر شد/ جشنواره‌ای برای مقابله با کرونا
کد خبر: 392779
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۰:۰۱:۰۴

اعتمادآنلاین| سازمان مردم‌نهاد «نیمدری سبز» با همکاری دفتر تئاتر خیابانی اداره‌کل هنرهای نمایشی در راستای بالا بردن روحیه افراد در هنگام قرنطینه و بهبود فضای روحی و روانی افراد درگیر با بحران ویروس کرونا قصد دارد جشنواره «نمایش‌خانه» را با شعار «هر خانه، یک تماشاخانه تئاتر» در سطح غیرحرفه‌ای و با مشارکت کودکان‌ و نوجوانان و همراهی مادران‌ و پدران برگزار کند.

دیگر نهادهای مشارکت‌کننده در این رویداد دفتر امور اجتماعی‌ و فرهنگی استانداری بوشهر، کانون پرورش فکری کودکان‌ و نوجوانان و انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر هستند.

این جشنواره موضوعی با تمرکز بر محورهای «چگونه کرونا را شکست دهیم»، «نوروز را در خانه بمانیم» و «متل‌ها و قصه‌های قدیمی سرزمین مادری را احیا کنیم» در چهار بخش «نمایش‌های ایرانی»، «نمایش عروسکی»، «نمایش کوتاه» و «استندآپ کمدی» برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثارشان را با مدت زمان 5 تا 15 دقیقه با تلفن همراه ضبط و تا تاریخ 19 فروردین 1399 از طریق واتس‌اپ به شماره 09369740246 ارسال کنند. آثار دریافتی در پنج حوزه بازیگری، نویسندگی، کارگردانی، طراحی‌صحنه و موسیقی داوری خواهند شد و جوایزی به برگزیدگان اهدا می‌شود.

اختتامیه جشنواره مجازی «نمایش‌خانه» با اعلام قبلی در بندر بوشهر برگزار می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها